Hallo ik ben nieuw hier en wil graag dingen weten over barfen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
bullbass
1-ster

Hallo ik ben nieuw hier en wil graag dingen weten over barfen

Berichtdoor bullbass » Vr 23 Jan 2004, 21:59

Hallo mijn naam is Petra en ben eigenaar van een franse basset van 12 jaar en een amerikaanse bulldog van 2.5. Deze laatste heeft last van Allergieen. En daarom geven wij Hills van de dierenarts ei met rijst. Nou op mijn communitie werd ik doorverwezen naar deze site. Maar mijn vraag is waar kan ik bv de recepten vinden wat er allemaal in barf gaat. Want ik kan het niet vinden. EN ik ben toch wel erg nieuwsgierig. Wie helpt mij en mijn Ambulletje. Groetjes
chooky
5-sterren

Re:Hallo ik ben nieuw hier en wil graag dingen weten over barfen

Berichtdoor chooky » Vr 23 Jan 2004, 22:09

Hoi Petra,
Welkom op Barfplaats :D
Als je op de hoofdpagina bij informatie/biliotheek op informatie/(b)arf klikt kom je in een menu waar je allerlei dingen kunt lezen over barfen.
Heel veel leesplezier,
Eva
avalon
5-sterren

Berichtdoor avalon » Vr 23 Jan 2004, 22:21

Hoi Petra, welkom hier op de barfplaats. Wat goed dat je vers wil gaan geven. Ik ben zowat een jaar geleden begonnen met vers. Eerst gaf ik ook altijd Hills. Nu krijgen ze dat ook nog wel, maar dat beperkt zich tot snoepje en af en toe een maaltijdje (in de vakantie perioden). Mijn honden zien er echt veel beter uit nu, dus ik hoop dat het jou hondjes ook veel goed doet. Mijn basset had nogal eens last van jeuk dat is nu alleen nogmaar als ze teveel gesnoept heeft. Welke franse basset heb jij? Er zijn zoveel verschillende. Ik heb de fauve.
sharpie
4-sterren

Berichtdoor sharpie » Za 24 Jan 2004, 19:15

Maar mijn vraag is waar kan ik bv de recepten vinden wat er allemaal in barf gaat. Want ik kan het niet vinden. EN ik ben toch wel erg nieuwsgierig.

Ga vanaf de index pagina naar: (B)ARF - Zelf samenstellen - Hond
en dan naar:  Hoe ziet jouw menu eruit?
viewforum.php?f=2

Je kan ook eerst beginnen met een kompleet versvlees menu, die kan je zo kant-en-klaar kopen.
Verschillende merken zijn: Bibi, Carnibest, Energique, Bandit, Duck, Rodi, AHV.
Kijk hiervoor even bij de afdeling: kant-en-klaar versvlees-hond.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”