hele wortel

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

hele wortel

Berichtdoor Barfplaats

Mieke L.
5-sterren

hele wortel

Berichtdoor Mieke L. » Wo 15 Mar 2006, 00:17

Skik krijgt overwegend versvlees (ik wissel af tussen Rodi, Duck, Smuldier en Energique) maar hij krijgt ook regelmatig een kippendrumstik, runderhart, een eitje.
Soms krijgt hij ook een worteltje wat hij lekker opknabbelt. Omdat ik altijd lees dat jullie groentenmixjes maken is mijn vraag: kan het kwaad dat Skik af en toe een wortel, een stukje banaan/appel/mandarijn/komkommer krijgt zonder dat ik het pureer?
Lizzy
Moderator

Re:hele wortel

Berichtdoor Lizzy » Wo 15 Mar 2006, 08:15

Mieke L. schreef:Skik krijgt overwegend versvlees (ik wissel af tussen Rodi, Duck, Smuldier en Energique) maar hij krijgt ook regelmatig een kippendrumstik, runderhart, een eitje.
Soms krijgt hij ook een worteltje wat hij lekker opknabbelt. Omdat ik altijd lees dat jullie groentenmixjes maken is mijn vraag: kan het kwaad dat Skik af en toe een wortel, een stukje banaan/appel/mandarijn/komkommer krijgt zonder dat ik het pureer?

Nee hoor, kwaad kan het zeker niet! Maar wortel verteerd minder goed als je het in z'n geheel geeft. Maar, tis wel lekker om op te knabbelen :D!
daydo
2-sterren

Berichtdoor daydo » Wo 15 Mar 2006, 08:18

Ik weet wel zeker dat het geen kwaad kan, alleen haalt hij er minder voedingstoffen uit dan gepureerde gfmix.
Hier krijgen ze ook wel eens wortel/appel of andere uit het vuistje ;)
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Wo 15 Mar 2006, 08:40

Mijn hondjes stelen de wordtels altijd van de paarden af ;DHeerlijk vinden ze dat!!
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Wo 15 Mar 2006, 12:11

Hier krijgen ze ook wel eens een wortel of appel ongemalen en hebben er veel lol mee.
emielenjolanda
2-sterren

Berichtdoor emielenjolanda » Wo 15 Mar 2006, 12:14

Kan Bas niet blijer maken dan met een wortel. Tussen zijn voorpoten en knagen maar. Mijn schoonmama noemt hem al een vegetarisch hondje ;D
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Wo 15 Mar 2006, 12:16

emielenjolanda schreef:Kan Bas niet blijer maken dan met een wortel. Tussen zijn voorpoten en knagen maar. Mijn schoonmama noemt hem al een vegetarisch hondje ;D

En dan de stukjes wortel overal...zelfs in de poep ;D ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”