fluitende darmen door 1 keer daags voeren?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Femke
5-sterren

Berichtdoor Femke » Wo 22 Feb 2006, 18:52

Hai!

Sinds een paar maaden voeren wij de honden nog maar 1 keer daags, en dan zoveel mogelijk op onvoorspelbare tijden.

Echter de laatste tijd "fluiten" Sunday's darmen af en toe. Ik weet niet goed hoe je het moet omschrijven, maar 't lijkt op dat geluid als je lucht door een smal kiertje van een ballon laat ontsnappen.
Laatsr was het een keer zo hard, dat ik 's nachts wakker werd, omdat ik dacht dat een kat naast mijn bed zat te miauwen :o

Hij heeft verder prima ontlasting, niets op aan te merken zelfs. Het is ook niet altijd, maar om de paar dagen/weken.

Kan dit te maken hebben met dat we nu nog maar 1 keer daags voeren? Of is er iets anders aan de hand.....
Laura2004
5-sterren

Re:fluitende darmen door 1 keer daags voeren?

Berichtdoor Laura2004 » Wo 22 Feb 2006, 19:21

[quote="Femke"]
Hai!

Sinds een paar maaden voeren wij de honden nog maar 1 keer daags, en dan zoveel mogelijk op onvoorspelbare tijden.

Echter de laatste tijd "fluiten" Sunday's darmen af en toe. Ik weet niet goed hoe je het moet omschrijven, maar 't lijkt op dat geluid als je lucht door een smal kiertje van een ballon laat ontsnappen.
Laatsr was het een keer zo hard, dat ik 's nachts wakker werd, omdat ik dacht dat een kat naast mijn bed zat te miauwen :o

Hij heeft verder prima ontlasting, niets op aan te merken zelfs. Het is ook niet altijd, maar om de paar dagen/weken.

Kan dit te maken hebben met dat we nu nog maar 1 keer daags voeren? Of is er iets anders aan de hand.....
[/quote]
Ik denk dat hij gewoon een beetje last heeft van zijn maag. Kai heeft dat ook een paar dagen gehad. En het was echt een heel hard fluitend geluid en hij liet daarbij ook niet zo lekker geurende windjes ::) Heeft Sunday daar ook last van?
En misschien kan het ook zijn dat hij idd moet wennen.
Femke
5-sterren

Berichtdoor Femke » Wo 22 Feb 2006, 19:29

[quote="Laura2004"]
Ik denk dat hij gewoon een beetje last heeft van zijn maag. Kai heeft dat ook een paar dagen gehad. En het was echt een heel hard fluitend geluid en hij liet daarbij ook niet zo lekker geurende windjes ::) Heeft Sunday daar ook last van?
En misschien kan het ook zijn dat hij idd moet wennen.
[/quote]

nope, hij laat er gelukkig niets bij vliegen ;)

Het vreemde is, dat ik het ene halve dag hoor, en dan een hele tijd niet......
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Wo 22 Feb 2006, 19:54

Hier hebben ze eens in de zoveel weken last van boeren laten,meestal midden in je gezicht! :-X
En stinken dat die doet...pffpiewww! :P
amber13
4-sterren

Berichtdoor amber13 » Do 23 Feb 2006, 11:13

Tara heeft ook wel eens last van "piepende" darmen/buik. Bij haar komt dit (ben ik ook sinds kort achter) omdat haar maag dan te leeg is. Normaal gaf ik haar 's avonds voor het laatst rond 18.00 eten, en dan begonnen 's nachts haar darmen/buik ook te piepen/fluiten, ook zo dat je er wakker van werd. Nu ik haar 's avonds later eten geef, ik het over.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”