herstel na arthroscopie elleboog

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

lantsoght
2-sterren

Berichtdoor lantsoght » Do 16 Feb 2006, 15:17

Nu wou ik eens vragen of er iemand ervaring heeft met herstel na een arthroscopie van de elleboog. Onze jongste berner is geopereerd 8.12.05 aan de elleboog omdat hij erg mankte, hij was toen ongeveer 6 maand. Nu zijn we bijna 3 maand verder en hij mankt nog regelmatig. Volgens de DA duurt het herstel lang. Nu verneem ik links en rechts dat ik hem te vroeg heb laten opereren dat ik had moeten wachten tot hij 1 jaar was. ??? Moeilijk zo'n zaken want de ene DA zegt zo en de andere heft dan weer een andere opinie. De fokster zei ook dat ik had moeten wachten en zij fokt nu al meer dan 25 jaar berners. Wat nu, moet ik eens naar nog een andere DA gaan, en naar wie?
Cindy de Wolf
5-sterren

Re:herstel na arthroscopie elleboog

Berichtdoor Cindy de Wolf » Vr 17 Feb 2006, 08:47

Ik zou contact opnemen met een andere da, bij onze golden is een dubbele lpc-operatie uitgevoerd en hij liep binnen 2 maanden alweer 2 uur per dag in het bos zonder problemen. We zijn nu bijna een jaar verder en alles is nog steeds picobello in orde.

Cindy

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”