Biologisch vlees

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Biologisch vlees

Berichtdoor Barfplaats

Cindy de Wolf
5-sterren

Biologisch vlees

Berichtdoor Cindy de Wolf » Do 09 Feb 2006, 16:47

Ik hoor vaak geruchten hier op BP dat er mensen (Lizzy bijvoorbeeld) zijn die biologisch geven. Hoe wie wat waar en hoe, zeg maar, kan ik dat verkrijgen en wordt het dan niet megaduur ??? ::)

Groetjes,
Cindy
Laura2004
5-sterren

Re:Biologisch vlees

Berichtdoor Laura2004 » Do 09 Feb 2006, 18:20

http://www.barfplaats.nl/forum/http://b ... eadid=2950

Hier heb je een link naar een biologisch slachthuis.
Ik zou ook heel graag uitsluitend biologisch willen voeren, maar dat kan ik gewoonweg niet betalen. :-\
Dat is ook de reden dat mijn volgende honden niet zo groot zullen zijn, zodat ik ze uitsluitend biologisch kan voeren.
Volgens mij probeert Lizzy zoveel mogelijk biologisch te voeren, maar is het voor haar ook niet haalbaar om uitsluitend biologisch te voeren.
Laura2004
5-sterren

Berichtdoor Laura2004 » Do 09 Feb 2006, 18:21

Het is trouwens geen link naar een biologisch slachthuis. Er staat volgens mij een prijzenlijst, zodat je een idee krijgt. ;)
En adres gegevens.
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Do 09 Feb 2006, 18:31

He Laura Bedankt! Wij eten zelf ook scharrelvlees en ik proberen dit zo veel mogelijk voor de honden ook te doen. Maar net als jij hik ik tegen de kosten aan. Maar goed zo af en toe moet dan maar kunnen al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust ;) 5 honden van om en nabij de 30kilo op biologisch barf zetten wordt ook ons te kostbaar :-\

Groetjes,
Cindy
Laura2004
5-sterren

Berichtdoor Laura2004 » Do 09 Feb 2006, 19:49

Cindy de Wolf schreef:He Laura Bedankt! Wij eten zelf ook scharrelvlees en ik proberen dit zo veel mogelijk voor de honden ook te doen. Maar net als jij hik ik tegen de kosten aan. Maar goed zo af en toe moet dan maar kunnen al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust ;) 5 honden van om en nabij de 30kilo op biologisch barf zetten wordt ook ons te kostbaar :-\

Groetjes,
Cindy

Ik heb zelf maar 2 honden en zelfs dat red ik niet. Ik eet zelf helemaal geen vlees en ik baal er van dat ik wel de bio-industrie stimuleer. Dus of ik word ooit heel rijk ::) Of ik neem de volgende keer wat kleinere honden en voer ik die uitsluitend biologisch.
Sofie
5-sterren

Berichtdoor Sofie » Vr 10 Feb 2006, 17:28

Ja hier hetzelfde...ik ben ook vegetariër maar helaas moet ik wel om de zoveel tijd naar het slachthuis...akelig...bbrr...mja moest het niet zo duur zijn nam ik het ook maar helaas als studentje... ::)
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 10 Feb 2006, 17:37

Ik red het ook niet hoor. Ik heb 2 adresjes, 1 voor scharrelkip en 1 voor biologisch rundorgaan (soms heb ik teveel voor eigen gebruik en dan kunnen anderen er van mee profiteren). Laatst hebben we dan biologisch lam kunnen kopen. Maar de rest is helaas allemaal bio-industrie.... :'(. Ik kan het me gewoon niet permiteren. Hierna neem ik tjiewaawaa's ;D
Jolly
5-sterren

Berichtdoor Jolly » Vr 10 Feb 2006, 19:11

Lizzy schreef:Ik red het ook niet hoor. Ik heb 2 adresjes, 1 voor scharrelkip en 1 voor biologisch rundorgaan (soms heb ik teveel voor eigen gebruik en dan kunnen anderen er van mee profiteren).

ja zoals wij ;D
nikèdog2000
5-sterren

Berichtdoor nikèdog2000 » Vr 10 Feb 2006, 19:46

Lizzy schreef:Ik red het ook niet hoor. Ik heb 2 adresjes, 1 voor scharrelkip en 1 voor biologisch rundorgaan (soms heb ik teveel voor eigen gebruik en dan kunnen anderen er van mee profiteren). Laatst hebben we dan biologisch lam kunnen kopen. Maar de rest is helaas allemaal bio-industrie.... :'(. Ik kan het me gewoon niet permiteren. Hierna neem ik tjiewaawaa's ;D
of cavaliertjes?????????????
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”