geit

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

geit

Berichtdoor Barfplaats

Tanna
5-sterren

geit

Berichtdoor Tanna » Di 07 Feb 2006, 11:00

Onze George is een echte vuilnisbak en eet alles. Ter afwisseling op rund, lam en kip had ik nu eens geitenrib gekocht. En nu eet ze het niet! Wie komt dit bekend voor?
Lizzy
Moderator

Re:geit

Berichtdoor Lizzy » Di 07 Feb 2006, 11:11

Nee, totaal niet! Ze vinden geitenrib hier allemaal helemaal geweldig. Ik zou haast zeggen dat het tot hun lievelingsvleesbot behoord. Is George wel gewend aan het eten van botten?
MoniqueAppels
5-sterren

Berichtdoor MoniqueAppels » Di 07 Feb 2006, 11:12

Lizzy schreef:Nee, totaal niet! Ze vinden geitenrib hier allemaal helemaal geweldig. Ik zou haast zeggen dat het tot hun lievelingsvleesbot behoord.

Hier idem. Geit is het allerlekkerste :D
Tanna
5-sterren

Berichtdoor Tanna » Di 07 Feb 2006, 11:15

Ja, George is eet graag botten. Van de geit wil ze niet eens een stukje vlees proberen. Raar, hé?
Elise
5-sterren

Berichtdoor Elise » Di 07 Feb 2006, 11:44

Rovanna schreef:Hier idem. Geit is het allerlekkerste :D

hier ook zo!
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 07 Feb 2006, 11:51

Tanna schreef:Ja, George is eet graag botten. Van de geit wil ze niet eens een stukje vlees proberen. Raar, hé?

Nou jaaaa, wat raar! Is het misschien nog erg vers? Misschien moet je het even wat langer laten rijpen?
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Di 07 Feb 2006, 11:52

Hier ook van die geitenbreiers! Maar ja daar heb jij natuurlijk niets aan. Probeer eens een klein stukje geitenvlees door ander vlees te mengen, kijken wat er dan gebeurt.

Moet wel eerlijk zeggen dat dat bij Joris voor vis dus niet helpt. Zelf een ieniemienie stukje vis, maakt dat hij alles laat staan. :-X
Tanna
5-sterren

Berichtdoor Tanna » Di 07 Feb 2006, 12:01

Lizzy schreef:Nou jaaaa, wat raar! Is het misschien nog erg vers? Misschien moet je het even wat langer laten rijpen?

Wat heet vers! Ik heb de hele geit gezien toen hij uit de koeling werd gehaald, alles erop en eraan. Het eerste stukje was dus heel vers, de rest heb ik in porties ingevroren.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 07 Feb 2006, 12:02

Tanna schreef:Wat heet vers! Ik heb de hele geit gezien toen hij uit de koeling werd gehaald, alles erop en eraan. Het eerste stukje was dus heel vers, de rest heb ik in porties ingevroren.

Aha. Veel honden vinden heel vers vlees niet zo... Ik denk dat als je het een paar dagen in je koelkast legt en opnieuw aanbiedt, George wel eens enthousiaster zou kunnen reageren. Eventueel wat insmeren met pens wil ook nog wel eens helpen, zoals Pauline eigenlijk al schrijft.
Tanna
5-sterren

Berichtdoor Tanna » Di 07 Feb 2006, 12:08

Lizzy schreef:Aha. Veel honden vinden heel vers vlees niet zo... Ik denk dat als je het een paar dagen in je koelkast legt en opnieuw aanbiedt, George wel eens enthousiaster zou kunnen reageren. Eventueel wat insmeren met pens wil ook nog wel eens helpen, zoals Pauline eigenlijk al schrijft.

Ja. dat had ik ook al bedacht. Ik ga het proberen, bedankt!
herder_lover
5-sterren

Berichtdoor herder_lover » Di 07 Feb 2006, 12:23

nu vinden ze het wel lekker, maar de eerste keer keek Dara me ook aan van "wat is dit dan???" dus ik herken het wel. Gewoon opnieuw aanbieden en even uit de koelkast laten (iets opwarmen op kamertemp.) wil ook wel eens helpen.... ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”