Pijn aan oor door tanden wisselen??

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

amber13
4-sterren

Berichtdoor amber13 » Ma 30 Jan 2006, 08:47

Gistermorgen liep Jamie ineens met z'n koppie scheef, het rechter oor naar beneden en heel zielig doen, piepen, janken enz. Ik heb in z'n oortje gekeken maar deze was mooi schoon en niet rood (wel gevoelig toen ik er aan zat). De hele ochtend en het begin van de middag heeft hij liggen slapen en niet naar z'n speelgoed of naar Tara omgekeken. Vrij bijzonder voor hem. Eten wou hij trouwens wel. Rond een uur of 2 's middags begon hij weer te spelen en leek hij zich weer beter te voelen. Heel af en toen nog even z'n koppie weer scheef, maar verder niet. Vandaag lijkt het weer helemaal over en op dit moment racet hij door de kamer met een frisbee in z'n bek ;D.
Eergisteren heeft hij aan de rechterkant een hele dike kies verloren, eerst heeft hij een paar uur los gehangen, en 's avonds viel hij er pas uit, en het bloedde erg.
Zou dit er wat mee te maken kunnen hebben? En als hij weer een keer zo'n last van z'n oor krijgt, kan ik er dan nog wat aan doen?
Ster

Re:Pijn aan oor door tanden wisselen??

Berichtdoor Ster » Ma 30 Jan 2006, 09:14

volgens mij kan dat heel goed ja. Ik weet van mijn zus (is dan wel geen hond) dat zij na trekken verstandkiezen ook last had van haar oren, voorhoofdholte en koorts had.
Jolly
5-sterren

Berichtdoor Jolly » Ma 30 Jan 2006, 09:46

ja met wisselen hebben ze wel eens last van oorpijn
Truus
5-sterren

Berichtdoor Truus » Ma 30 Jan 2006, 10:02

Ja, ze kunnen dan echt wel pijn hebben, gelukkig is het maar tijdelijk ;).
amber13
4-sterren

Berichtdoor amber13 » Ma 30 Jan 2006, 12:32

Kan ik Jamie eigenlijk nog iets geven of doen om de pijn wat minder te maken? Hij loopt nu nl alweer af en toe met z'n kop scheef.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”