merkwaardig

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

merkwaardig

Berichtdoor Barfplaats

bas rouge
5-sterren

merkwaardig

Berichtdoor bas rouge » Do 26 Jan 2006, 13:38

Gisteravond kregen ze geitenvlees en een -vrij kaal- lamsribbetje. Het geitenvlees bevatte vrij veel vet.
Na nog geen vijf minuten gaf Bolke over en alleen de brokken geitenvlees met vrij veel vet erbij kwamen eruit. Hij at dat weer op maar het kwam gewoon weer terug. Uiteindelijk heeft hij het er ook bij gelaten en at Barousse het op .... tja :P....

Maar goed, ligt het idd. aan het vet? Ligt hem dat te zwaar op de maag? Is dat toevallig deze keer of moet ik voor hem magere stukken uitzoeken?

Verder vond ik het opmerkelijk dat de weinig vette stukken binnen bleven maar ook het ribbetje kwam niet terug. Knap toch, van zo'n maag.
Jolly
5-sterren

Re:merkwaardig

Berichtdoor Jolly » Do 26 Jan 2006, 13:58

selectief kotsen, daar heb ik de afgelopen maanden bij mijzelf ook versteld van doen staan. :-\
"inge"
3-sterren

Berichtdoor "inge" » Do 26 Jan 2006, 14:12

Jolly schreef:selectief kotsen, daar heb ik de afgelopen maanden bij mijzelf ook versteld van doen staan. :-\
;D ;D ;D ;D
202spots

Berichtdoor 202spots » Do 26 Jan 2006, 15:48

bas rouge schreef:Maar goed, ligt het idd. aan het vet? Ligt hem dat te zwaar op de maag? Is dat toevallig deze keer of moet ik voor hem magere stukken uitzoeken?

Het zal idd de vet geweest zijn, je kan volgende keer misschien het meeste vet er af halen, of het kan ook dat ie te grote stukken heeft doorgeslikt.
Misschien dat kleinere stukjes van de vet er WEL in blijft, maar grote klodders te zwaar op de maag ligt.
bas rouge
5-sterren

Berichtdoor bas rouge » Vr 27 Jan 2006, 12:38

Okay, ik zal hem voortaan minder vet vlees geven.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”