Wortel

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Wortel

Berichtdoor Barfplaats

quincy4
2-sterren

Wortel

Berichtdoor quincy4 » Wo 25 Jan 2006, 12:38

Voor de mensen die Bandit voeren aan hun katten. Ik had gisteren voor het eerst de vismix gegeven. En er zaten me er toch veel wortelen in. Het rook gewoon naar wortel en quincy hoefde het natuurlijk niet, terwijl ik speciaal voor hem de vismix had besteld. Ik vraag me af of dit normaal is, want het had vrij weinig met vis te maken naar mijn idee.
sylvia
5-sterren

Re:Wortel

Berichtdoor sylvia » Wo 25 Jan 2006, 15:49

Ik zelf geef helemaal geen groenten aan mijn katten, maar volgens mij zijn er weinig katten die graag wortel eten.
Ik kan er verder niet over oordelen want ik heb de banditvoeding nog nooit zelf gehad. Maar als het inderdaad hoofdzakelijk uit wortel bestaat, of dat er een overduidelijke hoeveelheid inzit , ja dan zouden mijn katten het ook niet willen.
Kefraya
4-sterren

Berichtdoor Kefraya » Wo 25 Jan 2006, 16:13

In de portie vismix die ik heb gehad zat niet zoveel wortel. Desondanks werd het toch niet gegeten, terwijl de poes van de buren (die normaal cb eet) helemaal blij werd van de vismix. :)
Nelly
5-sterren

Berichtdoor Nelly » Wo 25 Jan 2006, 22:09

Tja, ik vraag me soieso al af wat wortel en evt. andere groenten en granen in kattenvoer moeten, want dat hebben katten helemaal niet nodig. Katten zijn vleeseters pur sang. Maar kijk eens in de supermarkt en de reclame op tv. : "Vol gezonde groenten en granen" heet het dan. Net zo erg als met het commerciele hondenvoer.
quincy4
2-sterren

Berichtdoor quincy4 » Do 26 Jan 2006, 17:00

Ik heb de Bandit maar in de vuilnisemmer gekeeperd. Ik had voor de zekerheid nog even een andere verpakking open gemaakt, maar deze had ook veel wortel. Ik geef quincy nu, maar weer gewoon carnibest, want dat vind ie heerlijk, maar idd wel vreemd dat ze er zoveel indoen.

voor quincy is het helelmaal jammer, want ik had speciaal vis voor hem besteld, omdat ie daar gek op is.
Hij krijgt nu elke avond gewoon lekker een koolvisje.
Debora
4-sterren

Berichtdoor Debora » Za 28 Jan 2006, 19:29

Hier waren er 2 die de vismix wel lekker vonden hoor :P zonde dat je het hebt weggegooid :(
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”