Duck enkelvoudig

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Duck enkelvoudig

Berichtdoor Barfplaats

Tibetaan
1-ster

Duck enkelvoudig

Berichtdoor Tibetaan » Vr 20 Jan 2006, 11:47

In moet weer inkopen doen en duck is toch wel iets wat de voorkeur heeft voor onze viervoeter. Nu is mijn vraag: zit er in Duck enkelvoudig voldoende calsium of moet ik dat extra toevoegen. Persoonlijk maak ik zelf de groentemix dagelijks omdat ik het leuk vind om te doen. De ene keer verwerk ik wat verse sardientjes dan weer een lamsrib enz enz. dus ik varieer wel voldoende. Als het gewoon beter is om een compleet voer van duck aan te schaffen is dat ook geen probleem.....maar is het echt nodig en geef ik niet teveel van het goede als ik duck enkelvoudig aanschaf en zelf wat extra's toevoeg ?
Lizzy
Moderator

Re:Duck enkelvoudig

Berichtdoor Lizzy » Vr 20 Jan 2006, 13:21

Ik heb geen idee wat ze er in stoppen. Als ze er alleen vlees in stoppen (en dus geen gemalen bot) dan bevat het dus zeker niet voldoende calcium en is een groentemix toevoegen ook niet voldoende. Ja, wel voor een keertje, maar niet voor dag-in-dag-uit.

Maar ja goed, misschien zit er gemalen bot in? Ik heb echt geen idee! Misschien kun beter Duck even vragen wat er in zit?
Ollie
5-sterren

Berichtdoor Ollie » Vr 20 Jan 2006, 18:50

[quote="Lizzy"]
Ik heb geen idee wat ze er in stoppen. Als ze er alleen vlees in stoppen (en dus geen gemalen bot) dan bevat het dus zeker niet voldoende calcium en is een groentemix toevoegen ook niet voldoende. Ja, wel voor een keertje, maar niet voor dag-in-dag-uit.

Maar ja goed, misschien zit er gemalen bot in? Ik heb echt geen idee! Misschien kun beter Duck even vragen wat er in zit?
[/quote]

Wat ik begrepen heb van Duck..is dat daar alleen nog wat groente en granen aan toegevoegd moeten worden ::)
Truus
5-sterren

Berichtdoor Truus » Vr 20 Jan 2006, 22:21

Ik zou het gewoon compleet houden met Duck, als je iets exstra's toe wilt voegen, dan kan je een paar dagen zelf gaan samenstellen wat je nu ook doet. Het is niet zo erg als het dan niet compleet is in die dagen.
Zo gauw lopen ze dan geen tekorten op.
annemie
1-ster

Berichtdoor annemie » Zo 29 Jan 2006, 21:51

duck verkoopt zelf een gedroogde groente/graan mix om de enkelvoudige versie aan te vullen dus ik ga er vanuit dat er dan wel gemalen bot inzit.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”