Vaker ontlasten en gras eten door AHV?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Tiesto
3-sterren

Berichtdoor Tiesto » Ma 02 Jan 2006, 11:20

Ten eerste de beste wensen allemaal voor 2006!!

Ik geef mijn labjes sinds 2 a 3 weken nu AHV ipv energique, aangezien er iets misgegaan was met de levering..ik heb t idee dat ze erg lekker vinden, maar t valt me op dat ze vaker moeten ontlasten sinds dat ik ze dit voer...bij Zack is t niet gek veel meer geworden, maar bij Tiesto die doorgaans 2x een hele enkele keer 3x poepte is nu bij iedere wandeling raak..geen grote hoeveelheden en t ziet er verder wel stevig uit enz..maar toch..en ze eten veel meer gras en Tiesto zelfs aarde, wat hij in t begin ook op brokken :-X deed..kan dit door ahv komen en evt wennen zijn?
Lizzy
Moderator

Re:Vaker ontlasten en gras eten door AHV?

Berichtdoor Lizzy » Ma 02 Jan 2006, 11:21

Dat kan zeker door het voer komen! Daarom schrijf ik altijd "goed voer is het voer waar jouw hond het goed op doet". Ik ken honden die het uitstekend op AHV doen. Maar er zijn dus ook honden die het er minder goed op doen.... Ik denk niet dat het een kwestie is van wennen maar eerder dat de samenstelling van het product niet optimaal past bij jouw honden.
Tiesto
3-sterren

Berichtdoor Tiesto » Ma 02 Jan 2006, 11:29

Ben er ook bang voor..op CB hadden ze dat namelijk ook..is natuurlijk allebei wat grover dan Energique..misschien in verhouding wat meer vlees ofzo..heb nu nog voor zo'n 2 a 3 weken en dan denk ik als t ondertussen niet beter wordt ,ik toch wel weer terug ga naar de energique, ook al is dat wat duurder..ze doen het daar uitstekend op dus dat is me het prijsverschil wel waard!! ;)
Jojo
5-sterren

Berichtdoor Jojo » Wo 04 Jan 2006, 16:13

[quote="Lizzy"]
Dat kan zeker door het voer komen! Daarom schrijf ik altijd "goed voer is het voer waar jouw hond het goed op doet". Ik ken honden die het uitstekend op AHV doen. Maar er zijn dus ook honden die het er minder goed op doen.... Ik denk niet dat het een kwestie is van wennen maar eerder dat de samenstelling van het product niet optimaal past bij jouw honden.
[/quote]
Tsja, zo doet die van mij het dus beter met smuldier dan met carnibest ::)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”