kan dit?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

kan dit?

Berichtdoor Barfplaats

Tarek
3-sterren

kan dit?

Berichtdoor Tarek » Wo 21 Dec 2005, 19:33

De pup,het barfvarkentje, kauwt niet op nekken, en vleugels twee keer en weg is het.Tot nu toe merk ik niks aan d'r, ze valt echt die bak aan en kan al volgen als ik maar een voerbak in m'n linkerhand hou ;D
Moet ik die vleugels maar beter in knippen.
Heb de eerste paar dagen wel alles plat gemept,daarna vast gehouden.Maar als ze het alleen doet ...
Nou ja, het smaakt in ieder geval allemaal hartstikke goed.
Hoe krijg ik dat varkentje aan het kauwen ??? ,Tarek van 44 kg die eet beschaafder als zij.Hij kauwt netjes alles 10x.
Lizzy
Moderator

Re:kan dit?

Berichtdoor Lizzy » Do 22 Dec 2005, 09:39

Ik heb hier ook zo'n barfvarken. Kippennekken, eendennekken, vleugels : alles slikt ze in 1 keer in. Kippenvleugels knip ik nog steeds in voor haar (ze is al bijna 7 maanden). Er is maar 1 oplossing : grotere vleesbotten! Ik heb vleugels gewoon prijstechnisch nog wel eens op de kaart staan maar Linga heeft gewoon grotere vleesbotten nodig en jouw pup dus ook. Geef maar eens een heel haantje. Zul je zien dat ze haar tandjes wel gebruikt!

(blijft een feit dat zij waarschijnlijk levenslang een barfmonstertje blijft ;D)
Laatst gewijzigd door Lizzy op Do 22 Dec 2005, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”