Duck Uitmuntend

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Duck Uitmuntend

Berichtdoor Barfplaats

EBEEK
1-ster

Duck Uitmuntend

Berichtdoor EBEEK » Wo 21 Dec 2005, 17:07

Hoi,
Ik heb een koningspoedel van 17 maanden oud. Hij krijgt dagelijks 1000 gram (1 pak) duck uitmuntend. Hij loopt drie keer in de week hard en maakt vier maal daags een redelijke wandeling. Daarnaast krijgt hij 2 bullepezen of iets dergelijks per dag en trainen we met hem met behulp van wat hondensnoepjes. Verder krijgt hij niets. Buiten is hij erg actief, maar binnen is hij niet vooruit te branden. Ligt de hele dag te slapen. Speeltjes gekocht, maar dat werkt ook niet. Is het voldoende voeding wat wij aan onze hond geven. Is het ook goede voeding wat wij geven en is het niet erg dat wij met niets anders afwisselen? Hij weegt momenteel circa 21 kilo. Zijn vacht ziet er goed uit.
Ik hoor het wel. Groetjes Elaine
Angelique
5-sterren

Re:Duck Uitmuntend

Berichtdoor Angelique » Wo 21 Dec 2005, 17:57

Hoi Elaine,

Duck is een prima voeding hoor. Afwisselen is natuurlijk leuk en lekker en zeker wel goed, maar in principe kan je hond het heel goed doen op alleen Duck. Als je zijn ribben normaal kunt voelen en er steken nergens botten uit dan is hij niet te mager en geef je 'm dus voldoende.
Als ik lees wat je zoals met je hond doet denk ik dat hij binnen gewoon zijn tijd neemt om lekker te maffen. :D
harry
1-ster

Berichtdoor harry » Do 22 Dec 2005, 13:39

Ik heb toch het idee dat e hond met vers of kant en klaar vers er vel beter uitziet,we hadden van de week een wandeling met diverse boxies en je kon goed verschil zien.
Robin krijgt ook een kilo per dag en weegt 33 kilo :D
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Do 22 Dec 2005, 17:28

Dat heb je dan goed gezien Harry. Meestal zijn de verschillen heel duidelijk zichtbaar. :D
EBEEK
1-ster

Berichtdoor EBEEK » Za 24 Dec 2005, 12:31

Dank je wel voor jullie reactie.

Fijne feestdagen!

Elaine
KayleighShanden
5-sterren

Berichtdoor KayleighShanden » Za 24 Dec 2005, 13:16

Hier hetzelfde verhaal hoor, buiten heel actief, binnen gewoon lekker rustig, en veel slapen.
Oke omdat ze met zn tweeen zijn hier spelen ze ok nog wel eens, maar meestal rust hier...dus is heel normaal hoor.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”