Duif!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Duif!

Berichtdoor Barfplaats

Mevroi Kruim
5-sterren

Duif!

Berichtdoor Mevroi Kruim » Zo 18 Dec 2005, 17:44

Lusten mijn honden dus echt helemaal niet >:( >:(
Zelfs Tara vond dit toch echt te ver gaan. Stelletje mutsen >:( >:(
Maar ..... gelukkig vonden de katten het helemaal geweldig! Echt kattenvoer, zo'n vogel! Met van die goed te knagen botjes en echte vliegspieren!
Dus het duifje hoefde niet in ons bosje gedumpt te worden voor de buizerden. Die weer pech ;D
Nu ligt er nog een wild konijn in de vriezer, zo'n meterlange staak, en een wilde eend. Ben benieuwd ... misschien toch nog een buizerd-kerstdiner ;D ;D
Doedels
5-sterren

Re:Duif!

Berichtdoor Doedels » Zo 18 Dec 2005, 21:05

Tja, duif. Het blijft omstreden voedsel. Gelukkig heb ik hier één hondje dat alles lust tot nu toe. En hubbie, natuurlijk. Die aast tegenwoordig op alles wat er goed uitziet voor de honden >:(
Ben benieuwd naar de ervaringen met andere katten. Kunnen al die teleurgestelde barfers hun duiven aan de katteneigenaren geven ;D
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Zo 18 Dec 2005, 22:07

Ik gok erop dat ze het konijn lusten. De eend is een twijfelgevalletje ;D. Maar, na een dagje of 1 a 1,5 vasten gaat het er vast in als ketellapper ;D!
ursula.v.gelder
2-sterren

Berichtdoor ursula.v.gelder » Ma 19 Dec 2005, 09:34

Lodewijk heeft van deweek duif gegeten en het ging er gelukkig goed in...was al een beetje zenuwachtig door alle slechte reacties, dat de meeste het niet lusten.

blij dat je katten er wel van genoten hebben ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”