Magere kwark of yoghurt

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Magere kwark of yoghurt

Berichtdoor Barfplaats

Tiesto
3-sterren

Magere kwark of yoghurt

Berichtdoor Tiesto » Do 08 Dec 2005, 09:44

Onze labjes zijn vorige week geholpen en beginnen geloof ik wat hongerig te worden aangezien ze nu wat minder energique krijgen ivm aankomen..ze zijn nu 32 en 34 kilo en krijgen 550 gram energique ipv 600 gram..Lizzy had al als suggestie om ze gepureerde groente te geven wat ik ga proberen..ze zijn beide dol op fruit vooral banaan en appels maar daar zit denk ik teveel suiker in he? En nou zit ik te denken aan bijv magere kwark ofzo is dat miscchien ook een optie? Dat vult natuurlijk wel of komen ze daar ook van aan? Want dat is niet de bedoeling natuurlijk ;) groetjes Sandra
Peet
5-sterren

Re:Magere kwark of yoghurt

Berichtdoor Peet » Do 08 Dec 2005, 13:00

Volle kwark en yoghurt is gezonder voor je honden dan magere. Er zitten minder koolhydraten in (melksuikers). Dat kleine beetje vet dat er meer in zit, verbranden ze wel. Ik zou ze dus gewoon lekker de volle geven.
Laatst gewijzigd door Peet op Do 08 Dec 2005, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiesto
3-sterren

Berichtdoor Tiesto » Vr 09 Dec 2005, 09:32

Dus daar worden ze niet dik van? En hoeveel kan ik ze dar evt van geven per dag?
herder_lover
5-sterren

Berichtdoor herder_lover » Vr 09 Dec 2005, 14:38

ik geef vaak volle yoghurt of kwark (of hutekase is ook erg lekker voor ze, maar hier iets te duur) door de groentenmix heen voor de smeuigheid. Flinke scheut. En als ze niet goed drinken, gaf ik ook wel eens yoghurt voor het vocht... Ik doe het op gevoel, kan zelf niet zeggen hoeveel precies...
Binno
5-sterren

Berichtdoor Binno » Vr 09 Dec 2005, 15:03

Ik geef ook volle of halfvolle, en dan nog liefst met bifidus, die eten ze hier het liefst...
Enkel bij Snow, het maltezertje, moet ik toch wat op de hoeveelheid gaan letten, heb wel de indruk dat hij wat dikker geworden is sinds hij regelmatig yoghurt krijgt. :-\
James
3-sterren

Berichtdoor James » Vr 09 Dec 2005, 20:37

Ik weet niet of dat anders is bij mensen, maar ik val af als ik vaak volle yoghurt eet. En heb ook ergens een onderzoekje gelezen waardoor ik ineens zoiets had van he.... verrek, had ik toch gelijk....

Maar als je het erbij doet, zonder dat ze er iets anders voor in moeten leveren zal dat inderdaad niet opgaan...
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”