Visoliecapsules;help!!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Visoliecapsules;help!!

Berichtdoor Barfplaats

Sabine Ooijen
1-ster

Visoliecapsules;help!!

Berichtdoor Sabine Ooijen » Vr 25 Nov 2005, 15:14

Ik ben ben bij de Hema geweest,maar welke moet ik nou hebben???Je hebt:Krachtige visolie,Visolie omega 3-6-9 en Gezuiverde visolie omega 3.
En hoe geven jullie ze;direct in de bek of door het eten?
tessa
5-sterren

Re:Visoliecapsules;help!!

Berichtdoor tessa » Vr 25 Nov 2005, 16:02

Ik heb de krachtige visoliecapsules, daar zit ook borageolie in, dit is goed voor de vacht, ikzelf gooi ze gewoon bij het eten in de bakjes, ze eten ze zo heel op, vroeger prikte ik ze open maar dat ging nog wel eens fout, de capsule is nogal stug.
Bij mij krijgen ze ongeveer drie keer in de week een capsule (ik heb shih tzu's)
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 25 Nov 2005, 16:43

[quote="Sabine Ooijen"]
Ik ben ben bij de Hema geweest,maar welke moet ik nou hebben???Je hebt:Krachtige visolie,Visolie omega 3-6-9 en Gezuiverde visolie omega 3.
En hoe geven jullie ze;direct in de bek of door het eten?
[/quote]

Ik zou zelf de omega 3-6-9 capsules zeker laten staan. Omega 6 krijgt een vers etende hond al zat en omega 9 is olijfolie en daarvan is het nut bij honden niet bewezen (en is het volgens mij vele malen goedkoper, als je dat zou willen geven, om een lepeltje van je eigen fles olijfolie te gebruiken).
Jojo
5-sterren

Berichtdoor Jojo » Za 26 Nov 2005, 19:32

Joey krijgt er af en toe 1 van onze grote pot, die is van de tuinen, omega 3,6 en 9 (visolie,lijnzaadolie en borageolie en vitamine E zijn de ingredienten, geen olijfolie dus) Maar of het echt nut heeft aangezien hij carnibest eet en elke week een vet visje ::)
Ach vooruit, voor de borage olie dan ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”