grazend nederland

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Barfplaats
Gesponsord bericht

grazend nederland

Berichtdoor Barfplaats

De slager
1-ster

grazend nederland

Berichtdoor De slager » Wo 23 Nov 2005, 19:44

goedenavond

kijk vanavond om 19.55 naar het programma grazend nederland, daarin staat voornamelijk orgaanvlees centraal. Vele mensen geven dat aan de hond, maar het kan natuurlijk ook gewoon door mensen worden gegegeten. Het progralmma was te gast bij slagerij Islam centrum bv te rotterdam.

hele leuke uitzending

veel kijkplezier.
Lizzy
Moderator

Re:grazend nederland

Berichtdoor Lizzy » Wo 23 Nov 2005, 19:50

Wat ontzettend leuk! Bedankt voor de tip, ik ga direct kijken!!!
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 23 Nov 2005, 19:52

Lizzy schreef:Wat ontzettend leuk! Bedankt voor de tip, ik ga direct kijken!!!

Doe jij verslag, kijk ik gewoon gtst :P
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 23 Nov 2005, 19:58

Ah kom op, gtst wordt morgen herhaald! Dit is JOUW kans op een echte beroemde Barfplaatser op TV te zien! Nederland 3, binnen enkele seconden!!!!!!!!!!!! ;D ;D

(ik kijk sowieso en doe ook verslag natuurlijk :D)
Laatst gewijzigd door Lizzy op Wo 23 Nov 2005, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
bowie

Berichtdoor bowie » Wo 23 Nov 2005, 20:24

Ow bah die soep :-X :-X
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Wo 23 Nov 2005, 20:26

bowie schreef: Ow bah die soep :-X :-X

;D ;D
Jo
3-sterren

Berichtdoor Jo » Wo 23 Nov 2005, 20:29

Hahaha 'kvond dat tafelgehaktbalvoetbal wel leuk !
En die slakjes vond ik zielig...die kunnen helemaal niet hard wegrennen :-\
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 23 Nov 2005, 20:29

Geweldig! Het was een programma met Pierre Wind (sowieso een leuke kok, vind ik). Het ging over lekker en vies eten.

Ze waren bij het Islam centrum bv te rotterdam en daar lieten ze prachtige lams en geit en runderorganen zien (zoals we gewend zijn van dit adres) zoals lever en darmen en schone pens. Het leuke was dat Pierre vroeg door wie het allemaal werd gekocht en toen zei men (van het Islam Center - en Leo herkende meneer direct :D!) dat Nederlanders dit voor henzelf kopen maar ook wel voor hun hond kopen :D!!!. Hihihi, ik vond dat erg grappig! Maar goed, de organen werden klaargemaakt door twee dames die er een gerecht van maakte dat ze vaak maken wanneer er een kind geboren is, om de geboorte te vieren. Ik moet eerlijk zeggen (ik ben zelf vegetarier) maar het zag er heerlijk uit!

Verder lieten ze nog een slakkenkwekerij zien en werd er door een Poolse dame zwarte (bloed) soep gemaakt met bloed van eend (kan ook met bloed van gans of varken). Ehhh.... Pierre werd er lichtelijk misselijk van, wij zaten hier echt met kok-neigingen! Gatverdamme!
Laatst gewijzigd door Lizzy op Wo 23 Nov 2005, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Jo
3-sterren

Berichtdoor Jo » Wo 23 Nov 2005, 20:33

Lizzy schreef:
Maar goed, de organen werden klaargemaakt door twee dames die er een gerecht van maakte dat ze vaak maken wanneer er een kind geboren is, om de geboorte te vieren. Ik moet eerlijk zeggen (ik ben zelf vegetarier) maar het zag er heerlijk uit!

Dat meen je toch niet echt hé? Bij het zien van dat gerecht kwam er echt een grondige GADVERDAMME uit bij mij ! :-X :-X
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Wo 23 Nov 2005, 20:33

Lizzy schreef:
Verder lieten ze nog een slakkenkwekerij zien en werd er door een Poolse dame zwarte (bloed) soep gemaakt met bloed van eend (kan ook met bloed van gans of varken). Ehhh.... Pierre werd er lichtelijk misselijk van, wij zaten hier echt met kok-neigingen! Gatverdamme!

Gadverdamme,hoe verzinnen ze het :-X :-X
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Wo 23 Nov 2005, 20:35

Lizzy schreef:Ze waren bij het Islam centrum bv te rotterdam en daar lieten ze prachtige lams en geit en runderorganen zien (zoals we gewend zijn van dit adres) zoals lever en darmen en schone pens. Het leuke was dat Pierre vroeg door wie het allemaal werd gekocht en toen zei men (van het Islam Center - en Leo herkende meneer direct :D!) dat Nederlanders dit voor henzelf kopen maar ook wel voor hun hond kopen :D!!!. Hihihi, ik vond dat erg grappig!

Leuk he!
Ik herkende de man ook dat was "onze" verkoper die ons zo plezierig geholpen had. Ik ben benieuwd of hij ook degene is die namens het Ilsam Centrum hier als 'de slager' berichten stuurt.
Eigenlijk zouden ze daar een BP sticker op de deur moeten plakken ;D
tieneke
5-sterren

Berichtdoor tieneke » Wo 23 Nov 2005, 20:38

AstridStraver schreef:Leuk he!
Ik herkende de man ook dat was "onze" verkoper die ons zo plezierig geholpen had. Ik ben benieuwd of hij ook degene is die namens het Ilsam Centrum hier als 'de slager' berichten stuurt.
Eigenlijk zouden ze daar een BP sticker op de deur moeten plakken ;D

;D ;D
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Wo 23 Nov 2005, 23:12

Lizzy schreef:Geweldig! Het was een programma met Pierre Wind (sowieso een leuke kok, vind ik). Het ging over lekker en vies eten.

Ze waren bij het Islam centrum bv te rotterdam en daar lieten ze prachtige lams en geit en runderorganen zien (zoals we gewend zijn van dit adres) zoals lever en darmen en schone pens. Het leuke was dat Pierre vroeg door wie het allemaal werd gekocht en toen zei men (van het Islam Center - en Leo herkende meneer direct :D!) dat Nederlanders dit voor henzelf kopen maar ook wel voor hun hond kopen :D!!!. Hihihi, ik vond dat erg grappig! Maar goed, de organen werden klaargemaakt door twee dames die er een gerecht van maakte dat ze vaak maken wanneer er een kind geboren is, om de geboorte te vieren. Ik moet eerlijk zeggen (ik ben zelf vegetarier) maar het zag er heerlijk uit!

Nou, als ik dit zo lees ben ik blij dat ik voor het oude vertrouwde heb gekozen ;D
sylvia
5-sterren

Berichtdoor sylvia » Do 24 Nov 2005, 08:27

Lizzy schreef:

gatverdarrie :-X :-X :-X

Hoewel 1 x in de tien jaar lust ik wel 1 plakje gebakken bloedworst met appel op brood
Peet
5-sterren

Berichtdoor Peet » Do 24 Nov 2005, 14:05

sylvia schreef:gatverdarrie :-X :-X :-X

Hoewel 1 x in de tien jaar lust ik wel 1 plakje gebakken bloedworst met appel op brood

:-X :-X :-X (bij gebrek aan k*tssmilie)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”