energie

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

energie

Berichtdoor Barfplaats

Shia
1-ster

energie

Berichtdoor Shia » Vr 04 Nov 2005, 20:18

Ik ben een paar weken geleden overgestapt op CB en voer de aanbevolen hoeveelheid en van hieruit kijk ik of ze meer of minder nodig hebben.
Ik heb zelf de indruk dat mijn border meer moet hebben, als ik zo naar haar kijk ziet ze er goed uit, wel wat schraal maar goed in de vacht. Ik train best intensief met haar bij de schapen en de laatse tijd lijkt het alsof ze energie te kort heeft, zou dat kunen omdat ze eigenlijk meer voer nodig zou hebben?

Ik lees wel vaker dat men honden te mager en zo vind maar herkent iemand ook dat de hond er goed uitziet maar lijkt alsof ze toch meer nodig hebben.
Ze heeft vlg mij ook zowiezo nog honger maar ja dat heeft Kesh ook dus vlg mij vinden ze het ook wel erg lekker ;D
Laatst gewijzigd door Shia op Vr 04 Nov 2005, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren

Re:energie

Berichtdoor Angelique » Vr 04 Nov 2005, 20:45

De aangegeven hoeveelheden dienen slechts als richtlijn. Mocht je het idee hebben dat je hond te weinig krijgt, geef dan gerust wat meer. Er zijn wel meer (werk) honden die veel meer verbruiken dan de aanbevolen hoeveelheden.

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”