kippenek

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

kippenek

Berichtdoor Barfplaats

Brenda en Senna
1-ster

kippenek

Berichtdoor Brenda en Senna » Zo 23 Okt 2005, 22:14

Nou Senna heeft dit weekend kippe(n?)nekjes geprobeerd.. eerst likken ::) en daarna nam ze er 1 in de bek krak krak weg.. Het is een labrador dus ja beetje gulzig.. Maar ze kauwt nog wel iets maar zodra het kan slikt ze het door.. zo laten of moet ik ze nu toch eerst nog kapot slaan?
Lizzy
Moderator

Re:kippenek

Berichtdoor Lizzy » Zo 23 Okt 2005, 22:16

Brenda en Senna schreef:Nou Senna heeft dit weekend kippe(n?)nekjes geprobeerd.. eerst likken ::) en daarna nam ze er 1 in de bek krak krak weg.. Het is een labrador dus ja beetje gulzig.. Maar ze kauwt nog wel iets maar zodra het kan slikt ze het door.. zo laten of moet ik ze nu toch eerst nog kapot slaan?

Ach, die van mijn kraken een nek nog geeneens... Ik sla ze niet plat of het moet voor een pup zijn....
Brenda en Senna
1-ster

Berichtdoor Brenda en Senna » Zo 23 Okt 2005, 22:18

Lizzy schreef:Ach, die van mijn kraken een nek nog geeneens... Ik sla ze niet plat of het moet voor een pup zijn....

tja pup wel maar bijna 10 maanden...
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Ma 24 Okt 2005, 09:06

Brenda en Senna schreef:tja pup wel maar bijna 10 maanden...

Hihihi, ik dacht meer aan een pup van 5 weken oud ;D. Het is natuurlijk prettig als een hond zijn tanden goed zet op zo'n kippennek, maar eigenlijk doen alleen kleine hondjes dat... Grote honden zeggen meestal 'krak, hap, slik, weg'. Mijn pup slikte ze al in 1 keer in op 9 weken... In feite is een kippennek leuk om een hond te wennen aan het verteren van bot, maar om te leren op bot te kluiven moet je eigenlijk groot materiaal geven dat ze niet in 1 keer naar binnen kUnnen slikken. In jou geval praat je dan over bijv. een kwart of halve kip....
Brenda en Senna
1-ster

Berichtdoor Brenda en Senna » Ma 24 Okt 2005, 18:11

Lizzy schreef:Hihihi, ik dacht meer aan een pup van 5 weken oud ;D. Het is natuurlijk prettig als een hond zijn tanden goed zet op zo'n kippennek, maar eigenlijk doen alleen kleine hondjes dat... Grote honden zeggen meestal 'krak, hap, slik, weg'. Mijn pup slikte ze al in 1 keer in op 9 weken... In feite is een kippennek leuk om een hond te wennen aan het verteren van bot, maar om te leren op bot te kluiven moet je eigenlijk groot materiaal geven dat ze niet in 1 keer naar binnen kUnnen slikken. In jou geval praat je dan over bijv. een kwart of halve kip....

ja ik ga van de week eens ff shoppen bij de poelier kijken wat ie voor me heeft en wat hij er voor vraagt
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”