energique

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

energique

Berichtdoor Barfplaats

yoni
1-ster

energique

Berichtdoor yoni » Do 20 Okt 2005, 10:43

hallo, cain is sinds zaterdag op energique gezet. hij at voorheen euykanaba. Maar heel veel mensen zeggen tegen ons ga over op volwassenvoer. gEld dit ook voor energique?? hier werd die veel te dun van. Dus vanmiddag in huis gewoon puppy! hij is net 4 maanden. En zijn er mensen hier die groot verpakking energique halen? of moet ik die vraag ergens anders stellen? groetjes yoni :)
labranwk
3-sterren

Re:energique

Berichtdoor labranwk » Do 20 Okt 2005, 11:20

[quote="yoni"]
hallo, cain is sinds zaterdag op energique gezet. hij at voorheen euykanaba. Maar heel veel mensen zeggen tegen ons ga over op volwassenvoer. gEld dit ook voor energique?? hier werd die veel te dun van. Dus vanmiddag in huis gewoon puppy! hij is net 4 maanden. En zijn er mensen hier die groot verpakking energique halen? of moet ik die vraag ergens anders stellen? groetjes yoni :)
[/quote] hoi! ik heb het laatst opgezocht omdat ik ook een pup heb die overging van de fokker naar mij, en dus van brokken naar vers ;) Energique en energique pup verschillen nauwelijks van samenstelling.

zie ook hier: http://www.barfplaats.nl/forum/http://b ... #msg387650
henneke heideveld
1-ster

Berichtdoor henneke heideveld » Zo 23 Okt 2005, 11:47

ik geef mijn hond nu zo'n 3 maanden energique. Ze is al volwassen en krijgt nummer 3. ( voor sporthonden ) Ik merk dat ze er iets meer van moet krijgen dan op de verpakking staat.

Ik haal dus grootverpakking van 12 kilo bij de groothandel. Scheelt aanzienlijk in de prijs ;)
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Zo 23 Okt 2005, 21:57

[quote="yoni"]
[/quote]Puppy's mogen gewoon het zelfde eten als volwassen honden. Ze hebben alleen veel meer nodig per Kg lichaamsgewicht.
yoni
1-ster

Berichtdoor yoni » Ma 24 Okt 2005, 10:43

weet iemand dan een groothandel in de buurt van utrecht?? groetjes
henneke heideveld
1-ster

Berichtdoor henneke heideveld » Ma 24 Okt 2005, 11:07

er moet er 1 in utrecht zelf zitten, weet alleen niet waar maar kan dat nog wel achterhalen.
Anders zit er nog 1 in rotterdam, maar daar moet je een pas voor hebben en die van Utrecht niet. Tenminste dat had ik begrepen
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”