Licht verteerbaar spul bij geirriteerde maag

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Audrina
5-sterren

Berichtdoor Audrina » Ma 17 Okt 2005, 12:51

Ik wist ff niet of ik dit bij medisch moest zetten of hier, dus doe ik het maar hier.
Zat ik vorige week mijn ouwe dibbes te betichten van eigenwijsheid en seniorenstreken omdat ie niet alles wilde eten, blijkt na een bezoekje aan de DA dat m'n arme ouwetje gewoon last heeft van een geirriteerde maag vanwege een licht virusje. :-[
Wat is licht verteerbare kost? Kip, witvis, hutekase, biogarde, kalkoen en lam? En het vlees dan evt misschien toch even heel licht koken?
Lizzy
Moderator

Re:Licht verteerbaar spul bij geirriteerde maag

Berichtdoor Lizzy » Ma 17 Okt 2005, 13:00

Audrina schreef:Ik wist ff niet of ik dit bij medisch moest zetten of hier, dus doe ik het maar hier.
Zat ik vorige week mijn ouwe dibbes te betichten van eigenwijsheid en seniorenstreken omdat ie niet alles wilde eten, blijkt na een bezoekje aan de DA dat m'n arme ouwetje gewoon last heeft van een geirriteerde maag vanwege een licht virusje. :-[
Wat is licht verteerbare kost? Kip, witvis, hutekase, biogarde, kalkoen en lam? En het vlees dan evt misschien toch even heel licht koken?

Behalve lam alles wat je hier noemt. En ik blijf erbij dat gekookt vlees moeilijker verteerbaar is voor de hond als rauw vlees. Dus ik zou het zeker rauw geven. Knuffels voor hem!
Laatst gewijzigd door Lizzy op Ma 17 Okt 2005, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Audrina
5-sterren

Berichtdoor Audrina » Ma 17 Okt 2005, 13:07

Okidoki, dan blijf ik hem de komende dagen maar ff kleine beetjes van de dingen voeren die ik opnoemde m.u.v. lam. Rauw natuurlijk.

En die knuffels zal ie maar wat graag in ontvangst nemen. ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”