Nobivacc vaccin voor katten?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Sofie
5-sterren

Berichtdoor Sofie » Vr 07 Okt 2005, 07:50

Hey!

Ik ent mijn kater niet meer maar heb toch een vraag. Ik doe nl stage in een praktijk. Daar enten ze momenteel honden met vanguard DA2PI-CPV-LEPTO. Ik ben van plan om voor te stellen nobivac DHPPI te gebruiken zodat honden niet ieder jaar maar om de 3 jaar moeten langskomen.

Nu vor katten gebruiken we momenteel FELOCELL CVR. Ik zie dat er ook voor katten een nobivac vaccin is (nl NOBI-VAC TRICAT). Hoevaak moet dit herhaald worden? Geldt dat ook 3 jaar?
Femke
5-sterren

Re:Nobivacc vaccin voor katten?

Berichtdoor Femke » Vr 07 Okt 2005, 20:27

Sofie schreef:Hey!

Ik ent mijn kater niet meer maar heb toch een vraag. Ik doe nl stage in een praktijk. Daar enten ze momenteel honden met vanguard DA2PI-CPV-LEPTO. Ik ben van plan om voor te stellen nobivac DHPPI te gebruiken zodat honden niet ieder jaar maar om de 3 jaar moeten langskomen.

Nu vor katten gebruiken we momenteel FELOCELL CVR. Ik zie dat er ook voor katten een nobivac vaccin is (nl NOBI-VAC TRICAT). Hoevaak moet dit herhaald worden? Geldt dat ook 3 jaar?

ik weet het niet, ik ent de katten nooit, maar ik heb wel een keer een mailtje gestuurd naar Intervet, over een nobivac vaccin, en ik kreeg netjes antwoord. Misschien is dat wat voor je?
Sofie
5-sterren

Berichtdoor Sofie » Za 08 Okt 2005, 09:49

Femke schreef:ik weet het niet, ik ent de katten nooit, maar ik heb wel een keer een mailtje gestuurd naar Intervet, over een nobivac vaccin, en ik kreeg netjes antwoord. Misschien is dat wat voor je?

Ja, zal dat eens doen! :)
Timmy

Berichtdoor Timmy » Za 08 Okt 2005, 11:40

Sofie schreef:Nu vor katten gebruiken we momenteel FELOCELL CVR. Ik zie dat er ook voor katten een nobivac vaccin is (nl NOBI-VAC TRICAT). Hoevaak moet dit herhaald worden? Geldt dat ook 3 jaar?

Nobivac Tricat is geregistreerd voor een jaar werkzaamheid.

Gr.
Linda
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”