Mijn katten en CB

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Mijn katten en CB

Berichtdoor Barfplaats

KayleighShanden
5-sterren

Mijn katten en CB

Berichtdoor KayleighShanden » Ma 03 Okt 2005, 10:56

Vandaag eerste dag voor alle dieren Carnibest.
Gister gehaald bij Corine, vanaf vandaag verkooppunt in Denhelder eindelijk!!
De honden vonden het SUPER! (ik ook ;D).
De katten vonden het heeeeeel apart...1 kat likte er wel aan, de ander niet eens...haha, heb 1 schaaltje neer gezet gemengd met dat gore Gourmet gold erdoorheen en eentje puur.
En de fretjes....nou die vinden het heerlijk, behalve meneer Joep weer natuurlijk, maar dat wist ik al die eet alleen brokjes!
Dus nou ja we zullen zien met de katten, ik zet het gewoon neer en geen bik meer, alleen beetje mengen, en wie weet...brokjes hebben ze wel staan en die blijf ik ook zowiezo geven hoor want denk dat Catootje het niet gaat eten...we zullen zien
Borke
5-sterren

Re:Mijn katten en CB

Berichtdoor Borke » Ma 03 Okt 2005, 12:54

Jij hebt nu een (twee-drie?) volle vriezer staan, wel handig heb je in ieder geval voor jezelf zat in huis!
Heb je al wat klantjes?
KayleighShanden
5-sterren

Berichtdoor KayleighShanden » Ma 03 Okt 2005, 14:13

AstridStraver schreef:Jij hebt nu een (twee-drie?) volle vriezer staan, wel handig heb je in ieder geval voor jezelf zat in huis!
Heb je al wat klantjes?

haha nee nog niet, maar ach komt wel...en idd het is ook voor mezelf dus dat zit wel goed.
Nelly
5-sterren

Berichtdoor Nelly » Do 06 Okt 2005, 19:26

KayleighShanden schreef:Dus nou ja we zullen zien met de katten, ik zet het gewoon neer en geen bik meer, alleen beetje mengen, en wie weet...brokjes hebben ze wel staan en die blijf ik ook zowiezo geven hoor want denk dat Catootje het niet gaat eten...we zullen zien

Ik doe het hier juist andersom! Geef nog wel wat blik bij en geen brok meer.Vooral brok zorgt immers voor blaasgruisproblemen, met name bij ex-katers en daar heb ik er 2 van. Plus nog een puber-kater van een klein half jaar 8)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”