Holistische dierenarts

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Holistische dierenarts

Berichtdoor Barfplaats

Marissie
1-ster

Holistische dierenarts

Berichtdoor Marissie » Zo 02 Okt 2005, 16:35

Wie o wie kan mij vertellen, of er in de buurt van Nijverdal (oosten van het land) een holistisch werkende dierenarts is. Heb heel internet afgezocht, maar vind alleen maar dhr Abma in Vriezenveen. Er staat helaas geen dierenarts in het rijtje in de ander topic, vandaar mijn vraag hier nog even.
Ine
5-sterren

Re:Holistische dierenarts

Berichtdoor Ine » Zo 02 Okt 2005, 16:48

Holistische dierenartsen zijn Tannetje Koning en Wim de leeuw.
Heb hier wel een homeopathische lijst.

http://www.barfplaats.nl/forum/http://b ... readid=825
Marissie
1-ster

Berichtdoor Marissie » Zo 02 Okt 2005, 16:55

Maar wil het zeggen, dat een homeopatisch werkende dierenarts ook holistisch werkt? Het gaat me er ook om, dat er niet alleen naar de klacht gekeken wordt, maar ook meer naar het hele dier zelf.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Zo 02 Okt 2005, 18:39

De Bilt is anderhalf uur rijden. Is dat acceptabel? Daar zit Erik Laarakker : http://www.holistischdierenarts.nl/html/frameset.htm
Marissie
1-ster

Berichtdoor Marissie » Zo 02 Okt 2005, 21:53

Oei, anderhalf uur rijden is toch wel een poosje. Heb de site bekeken, ziet er mooi uit, maar bij een acuut iets is zo'n eind weg niet echt practisch vind ik.
Heb na veel google-en ook nog een homeopatische dierenarts in Almelo gevonden, mevr. van Tilburg. Kent iemand deze dierenarts misschien?
Sanyo
5-sterren

Berichtdoor Sanyo » Wo 05 Okt 2005, 10:34

Ik woon in Vriezenveen, maar ik zou zelf niet naar Abma gaan.
Met Annelies van Tilburg heb ik zelf een aantal jaar geleden erg goede ervaringen mee gehad. Zij werkt homepathisch, maar is geen hollistisch dierenarts, voor zover ik weet.
Ik vraag me trouwens af of ze nog als da werkt, ze is een eental jaren terug gestopt bij de kliniek waar ze toen werkte.
Robian
5-sterren

Berichtdoor Robian » Di 11 Okt 2005, 12:32

mb schreef:Ik woon in Vriezenveen, maar ik zou zelf niet naar Abma gaan.
Met Annelies van Tilburg heb ik zelf een aantal jaar geleden erg goede ervaringen mee gehad. Zij werkt homepathisch, maar is geen hollistisch dierenarts, voor zover ik weet.
Ik vraag me trouwens af of ze nog als da werkt, ze is een eental jaren terug gestopt bij de kliniek waar ze toen werkte.

Annelies van Tilburg is niet meer aktief. Ik heb dat verleden jaar nog nagevraagd.
En ik zou inderdaad Abma niet aanraden. Ik ben er met een kat naartoe geweest en ik vond het niets.

Groetjes,
Sylvia
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”