Kat gefopt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Kat gefopt

Berichtdoor Barfplaats

Debora
4-sterren

Kat gefopt

Berichtdoor Debora » Di 27 Sep 2005, 20:09

Ik moest wel. 's Ochtends krijgen de katers namelijk eendagskuikens (poes hoeft dat niet) en die eten ze heerlijk op. Maar 's middags krijgen ze 'gewoon' Carnibest. Nu had de zwarte kater bedacht dat ie dan maar een maaltijd over moest slaan als ie toch niet fatsoenlijk te eten kreeg ::) Voorheen at ie wel gewoon Carnibest en nu verdomde hij het dus.
Dus ik sta vanmiddag met gehakt in een bakje, eigenlijk voor mezelf bedoeld, en meneer kijkt daarnaar. Ik pluk er wat gehakt af en geef het hem. Hij gromde terwijl hij het opat :P Dus nog maar een beetje. Weer at ie het op. Toen plukte ik wat carnibest uit het bakje en gaf het hem. Ook dit at ie op ;D en nog wat en nog wat en toen liep ie zelf maar naar het etensbakje en at daar de rest op ;D ;D
Was ik hem weer te slim af 8)
Laatst gewijzigd door Debora op Di 27 Sep 2005, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Mevroi Kruim
5-sterren

Re:Kat gefopt

Berichtdoor Mevroi Kruim » Di 27 Sep 2005, 21:07

Scherrup :o :o ;D ;D ;D
Maar tis idd waar, als ik hier vlees voor de honden sta te snijden voor de vriezer of lever voor in de groentenmix dan staan er 4 van de 5 katten om me heen te springen en te krijsen 'geef, GEEF!' en ze eten dan alles, maakt niet uit wat, runderlever, lamsvlees, stukkie strot, lamshart, al die dingen die ze vol verachting onderkrabben als ik ze in hun bakken mik. Dus ach ... ::)
sylvia
5-sterren

Berichtdoor sylvia » Wo 28 Sep 2005, 07:39

hahahhahaha "de kattenfopper"

weer eens wat anders dan de hondenfluisteraar ;D
Anneke V
5-sterren

Berichtdoor Anneke V » Wo 28 Sep 2005, 10:17

Debora schreef:Ik moest wel. 's Ochtends krijgen de katers namelijk eendagskuikens (poes hoeft dat niet) en die eten ze heerlijk op. Maar 's middags krijgen ze 'gewoon' Carnibest. Nu had de zwarte kater bedacht dat ie dan maar een maaltijd over moest slaan als ie toch niet fatsoenlijk te eten kreeg ::) Voorheen at ie wel gewoon Carnibest en nu verdomde hij het dus.
Dus ik sta vanmiddag met gehakt in een bakje, eigenlijk voor mezelf bedoeld, en meneer kijkt daarnaar. Ik pluk er wat gehakt af en geef het hem. Hij gromde terwijl hij het opat :P Dus nog maar een beetje. Weer at ie het op. Toen plukte ik wat carnibest uit het bakje en gaf het hem. Ook dit at ie op ;D en nog wat en nog wat en toen liep ie zelf maar naar het etensbakje en at daar de rest op ;D ;D
Was ik hem weer te slim af 8)

Goed gedaan!!!! ;D ;D
Marieke
4-sterren

Berichtdoor Marieke » Ma 03 Okt 2005, 10:34

Briljante zet! Die katten zijn ook zo goedgelovig ;D
Nelly
5-sterren

Berichtdoor Nelly » Vr 07 Okt 2005, 11:19

Als een kat maar het idee heeft dat-ie kan jatten, vreet ie alles ;D