vakantie

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

vakantie

Berichtdoor Barfplaats

puck
1-ster

vakantie

Berichtdoor puck » Wo 21 Sep 2005, 19:12

Hoi allemaal,

Zojuist de eerste porties KVV Carnibest opgehaald. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen. ;D

Ik ben maar eerst begonnen met de light versie. Kan Puck eerst op haar gemak wennen. Later wil ik overstappen op het Natuurvoer van Carnibest. Eerst maar eens kijken hoe het KVV gaat en later kan ik dan nog kijken of ik het zelf ga bereiden. :-\

Nu vroeg ik me alleen nog af, hoe doen jullie dat als jullie met de hond op vakantie zijn in het buitenland? En wat geven jullie als tussendoortjes?

Groetjes Susan en Puck. 8)
Jojo
5-sterren

Re:vakantie

Berichtdoor Jojo » Wo 21 Sep 2005, 20:12

Hallo :D
Wij gaan eigenlijk niet echt op vakantie naar het buitenland, maar ik denk als dat er wel eens van zou komen dat ik niet moeilijk ga doen en een zak brokken van Henne mee zou nemen (dat zijn de enige brokken waar Joey helemaal waus van is en zonder allerlei troep erdoor, wat ik acceptabel vind) en dat ik dan terplekke wel zie wat er te voeren is aan vlees. Ik heb dan zelf ook vakantie dus wil ik niet ingewikkeld moeten doen, ik ben geen barfbaasje dus heb daar ook niet genoeg verstand van ;)
Als snacks geef ik dingen als penstrainertjes, gedroogde pensstaafjes, gedroogde long, zalmsnacks van Henne, rijstwafel (soms met een likje pindakaas :P) stukje kaas, kippenekje enz.
Ach, je word eigenlijk vanzelf steed creatiever ;)
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Wo 21 Sep 2005, 21:32

Ik neem voor de reis en de eerste dag bevroren kvv mee in een koelbox. En daarna gewoon boodschappen doen. In heel veel landen kun je hele mooie barf spullen kopen. Zelfs in een grote supermarkt. Van exacte percentage trek ik me weinig aan. Groentemix maak ik niet onderweg. Het is tenslotte vakantie en die paar weken overleven ze ook wel als het niet helemaal perfect is.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”