orthomoleculaire vitamine

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

monique-sem
2-sterren

Berichtdoor monique-sem » Di 13 Sep 2005, 12:52

Ik stel deze vraag maar even in een apart topic. Het staat ook in mijn topic over sem maar daar gaat het een hele andere richting uit (kvv).

Wie heeft er meer informatie over orthomoleculaire vitamine. Heb deze bij de da gekeregen ivm jeukklachten en huiduitslag.
Angelique
5-sterren

Re:orthomoleculaire vitamine

Berichtdoor Angelique » Di 13 Sep 2005, 12:58

orthomoleculaire staat voor een systeem/wetenschap waarbij de voorschrijver een voedingsvoorschrift doet waarbij men rekening houd met de leef-en werkomstandigheden.

Wat dit precies zegt over het potje pitamientjes die je gekregen hebt........Afbeelding

Staat er op het potje wat er exact inzit?
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Di 13 Sep 2005, 20:50

Angelique schreef:orthomoleculaire staat voor een systeem/wetenschap waarbij de voorschrijver een voedingsvoorschrift doet waarbij men rekening houd met de leef-en werkomstandigheden.

Volgens mij zijn orthomoluculaire vitamines, superhoge doses. Over het algemeen zijn de vitamines van natuurlijke oorsprong. Ik heb er nooit veel mee gehad, heb me er daarom ook nooit voldoende in verdiept om er een mening over te kunnen hebben moet ik toegeven.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”