rodi

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

rodi

Berichtdoor Barfplaats

..els..
1-ster

rodi

Berichtdoor ..els.. » Zo 11 Sep 2005, 19:42

wat vinden julie van rodi compleet voer??
de hond van mijn buren krijgt dat namelijk standaard en afgewisseld met kippennekken en runderknoken..
mijn hond staat nu nog op brokken maar ben zeker van plan me in het barfen te verdiepen en over te stappen.
of is rodi niet echt barfen? (misschien domme vraag maar ik ben echt nog een leek!! :-[)
dazz
3-sterren

Re:rodi

Berichtdoor dazz » Zo 11 Sep 2005, 20:08

Rodi valt onder de noemer vers voer. Dat is de rubriek onder de rubriek zelf samenstellen op dit forum. En voor de nodige info kun je de bibliotheek in duiken! Erg leerzaam vond ik zelf. Daar kun je vast een heel eind mee komen!
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Zo 11 Sep 2005, 21:40

[quote="..els.."]
wat vinden julie van rodi compleet voer??
de hond van mijn buren krijgt dat namelijk standaard en afgewisseld met kippennekken en runderknoken..
mijn hond staat nu nog op brokken maar ben zeker van plan me in het barfen te verdiepen en over te stappen.
of is rodi niet echt barfen? (misschien domme vraag maar ik ben echt nog een leek!! :-[)

[/quote]Rodi is een kompleet vers voer (kvv) Barf betekent dat je de maaltijden zelf samenstelt. Voor een beginner is het handig om met kvv te beginnen. Ondertussen kun je je verdiepen in BARF om daar evt. gedeeltelijk of geheel op over te stappen. Er zijn diverse merken kvv. Ze verschillen in prijs, verpakking, verkrijgbaarheid, samenstelling en kwaliteit. Welke de beste voor jou hond is, hangt voornamelijk af van hoe jouw hond het er op doet en hoe het jou bevalt.
..els..
1-ster

Berichtdoor ..els.. » Ma 12 Sep 2005, 19:23

aha alweer wat wijzer :)
ik ben al bezig met 'omschakelen' eerst kvv en dan langzaamaan zelf samenstellen (en veel bijleren!) vind ik een goed idee ;D
diana
5-sterren

Berichtdoor diana » Ma 12 Sep 2005, 21:33

en het is hartstikke leuk ook nog :o
Truus
5-sterren

Berichtdoor Truus » Ma 12 Sep 2005, 23:17

Barfplaats
Gesponsord bericht