hop

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

hop

Berichtdoor Barfplaats

RuBep
4-sterren

hop

Berichtdoor RuBep » Vr 09 Sep 2005, 22:11

Onze hond heeft de afgelopen week erg veel last van zijn hormoontjes :(hij probeert steeds te ontsnappen en tijdens de wandeling doet hij niets liever dan gras aflikken, piesen, hijgen, piepen en achter de vrouwtjes aan, om ze zo snel mogelijk te bestijgen natuurlijk :-\
Nu heb ik als advies gekregen om prodier geslachtsdrift te halen, maar ik las hier op BP over Hop.
Nu heb ik om te beginnen Hop capsules gehaald. Graag zou ik nog wat ervaringen hierover lezen ???
En hoeveel moet je de hond geven, er staan alleen maar hoeveelheden voor mensen in de bijsluiter ::)
Onze hond weegt 60 kilo.
Ike
5-sterren

Re:hop

Berichtdoor Ike » Vr 09 Sep 2005, 22:14

geef Ike sinds een week of vier ook hop maar nog zonder resultaat helaas, kijk het nog effe aan en ga anders prodier of mac samuel geslachtsdrift halen ;)
danielle1980
5-sterren

Berichtdoor danielle1980 » Vr 09 Sep 2005, 22:16

helaas weet ik t niet bep, maar wil graag weten als je t gebruikt hebt of t werkt. ;)
ik zelf heb prodier geslachtsdrift in huis.
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Vr 09 Sep 2005, 23:28

RuBep schreef:En hoeveel moet je de hond geven, er staan alleen maar hoeveelheden voor mensen in de bijsluiter ::)
Onze hond weegt 60 kilo.
Ik zou een hond van 60 Kg gewoon de mensen dosis geven.
Nitus
5-sterren

Berichtdoor Nitus » Za 10 Sep 2005, 10:31

Doedels schreef:Ik zou een hond van 60 Kg gewoon de mensen dosis geven.

Ja, dat wilde ik ook net hier neerzetten ;). Mensen dosis dus.. ;)
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Za 17 Sep 2005, 09:18

Ik heb het voor wandor ook een tijd gebruikt, maar het hielp niets. Ik hoop bij jou wel, want zo'n hitsigerd die iedereen wil berijden is ook geen pretje.
Ster

Berichtdoor Ster » Za 17 Sep 2005, 15:40

Ik heb prodier gebruikt, maar zonder resultaat. Alleen las ik laatst toevallig ergens (weet niet meer waar) dat er door sommigen wel succes werd bepaald met prodier, maar dan pas na maanden (4-6). Dus misschien moet je prodier of hop gewoon langer gebruiken. Aan de andere kant kan het na 4-6 maanden misschien ook zijn dat een hond er overheen is gegroeid. Ik heb tot nu toe iig nog geen heel positieve verhalen gevonden op de korte termijn, waarbij echt duidelijk was dat een van beide middelen aansloeg...
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”