homeopathie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

homeopathie

Berichtdoor Barfplaats

PBGV54
1-ster

homeopathie

Berichtdoor PBGV54 » Ma 05 Sep 2005, 11:56

Er schijnen verschillende soorten of merken probiotica te zijn. De ene soort is een capsule die je openmaakt en het dan door het voedsel heen doet en de andere een pilletje.Welke moet ik nu nemen? Hoorde verleden week dat iemand echinaforce op de pootjes smeert van zijn hond want die is kennelijk ook gevoelig voor gras/pollen. Hij was er pas een week mee bezig en tot nu toe nog geen resultaat maar het heeft misschien tijd nodig.Vroeg mij af of dat geen kwaad kan. Heeft iemand hier ervaring mee?
amber13
4-sterren

Re:homeopathie

Berichtdoor amber13 » Ma 05 Sep 2005, 13:00

Er zijn verschillende merken probiotica, zelf gebruik ik (nou ja, m'n honden) die van De Tuinen, word verkocht onder de naam Acidophilus. Het zijn capsules met poeder er in, deze haal ik open en doe het poeder door het eten. Dit bevalt prima.
Met echinaforce gebruiken bij m'n honden heb ik geen ervaring.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Ma 05 Sep 2005, 14:30

PBGV54 schreef:Er schijnen verschillende soorten of merken probiotica te zijn. De ene soort is een capsule die je openmaakt en het dan door het voedsel heen doet en de andere een pilletje.Welke moet ik nu nemen? Hoorde verleden week dat iemand echinaforce op de pootjes smeert van zijn hond want die is kennelijk ook gevoelig voor gras/pollen. Hij was er pas een week mee bezig en tot nu toe nog geen resultaat maar het heeft misschien tijd nodig.Vroeg mij af of dat geen kwaad kan. Heeft iemand hier ervaring mee?

Bij mijn weten is probiotica altijd in poedervorm. En je kunt het in losse poeder krijgen en in capsules. Dus als je het al in een tabletvorm hebt: die zou ik zelf niet nemen.

Echinacea op de poten smeren kan geen kwaad maar ik zie niet hoe dit kan helpen bij een pollen allergie....
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”