welke carnibest moet ik kiezen?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

simone 2
2-sterren

Berichtdoor simone 2 » Za 03 Sep 2005, 18:21

Hallo,

Ik heb mijn moeder overgehaald om ook hun hond over te zetten op carnibest. Ook hij krijgt net als voorheen mijn hond royal canine maxi mature brokken en pedigree pal blikvoer. Monty (de hond van mijn moeder)is een griffon korthals van 10 jaar met gewrichtsproblemen. De ene keer heeft hij daar meer last van dan de andere keer. Ik heb gelezen dat een hond met gewrichtsproblemen baat heeft bij verse voeding. Welke kant en klare voeding van carnibest kan ik hem het beste gaan geven?

Alvast bedankt voor de reacties.

groetjes, Simone
sylvia
5-sterren

Re:welke carnibest moet ik kiezen?

Berichtdoor sylvia » Za 03 Sep 2005, 18:39

Gewoon de natuurmix of de kip/rijst of lam/rijst of je wisselt het met elkaar af. Je kunt van de carnibest ook glucobest erbij kopen dat is erg goed voor honden met gewrichtsklachten.
Femke
5-sterren

Berichtdoor Femke » Za 03 Sep 2005, 18:56

hier voeren we standaard de natuurvoer, met af en toe andere smaken ter afwisseling.

En de glucobest geef ik ook, het is een dure pot (ik geloof rond de 30 euro) maar ik heb 2 grote honden en ik doe er nu al 3 maanden mee. Ze krijgen zeker 5 keer per week een dosis.....
Elvira
5-sterren

Berichtdoor Elvira » Za 03 Sep 2005, 19:13

Tegen mij werd gezegd dat sommige honden problemen hebben met natuurvoer omdat het nogal zwaar is. Er werd aangeraden het af te wisselen met light en dan steeds meer natuurvoer te geven. Ik weet niet of dit ook voor kip/rijst en lam/rijst geldt.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”