Stukjes bot in poep

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Stukjes bot in poep

Berichtdoor Barfplaats

Elf
5-sterren

Stukjes bot in poep

Berichtdoor Elf » Ma 29 Aug 2005, 16:33

Doodles krijgt steeds vaker samengesteld eten en het gaat heel goed. Hij eet rustig en vindt het heerlijk.

Sinds een aantal dagen krijgt hij af en toe een lamsribje. Vandaag zag ik stukjes bot in zijn ontlasting zitten. Kan dit kwaad?

Heb ik nog een vraagje: Als ik KVV geef, hoe vaak per week kan ik er dan een ribje ofzo bijgeven om zn tanden mooi te houden?

Elvira
202spots

Re:Stukjes bot in poep

Berichtdoor 202spots » Ma 29 Aug 2005, 16:48

Elf schreef:Doodles krijgt steeds vaker samengesteld eten en het gaat heel goed. Hij eet rustig en vindt het heerlijk.
Sinds een aantal dagen krijgt hij af en toe een lamsribje. Vandaag zag ik stukjes bot in zijn ontlasting zitten. Kan dit kwaad?
Heb ik nog een vraagje: Als ik KVV geef, hoe vaak per week kan ik er dan een ribje ofzo bijgeven om zn tanden mooi te houden?
Elvira

Nee kan geen kwaad, gebeurd vrij veel.
Misschien nog effe wennen aan groter dan gemalen botten?
Met kvv kan je denk ik 2-3 per week 'n klein ribbetje als toetje geven. Even bekijken of de ontlasting niet TE hard word door 't extra botje.
Elf
5-sterren

Berichtdoor Elf » Ma 29 Aug 2005, 17:18

Hij kreeg bij de fokker al ribbetjes en kippenvleugeltjes. Maar ik heb hem hier thuis voornamelijk KVV gegeven en af en toe een nekje of vleugeltje. Misschien is het weer wennen.

De ontlasting ziet er verder normaal uit.
MoniqueAppels
5-sterren

Berichtdoor MoniqueAppels » Ma 29 Aug 2005, 19:40

Ik zie het nog steeds regelmatig bij mijn honden en die zijn toch inmiddels wel wat gewend. Heel af en toe spugen ze ook nog wel eens een stukje bot uit.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”