wat van een kalf?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

wat van een kalf?

Berichtdoor Barfplaats

chrisje
4-sterren

wat van een kalf?

Berichtdoor chrisje » Ma 22 Aug 2005, 22:45

Welke botten van een kalf kan ik nu het best geven? De wervel, schouder, nek, rib, ... ? De reden dat ik dit vraag is dat ik morgen bij de slager vanalles kan gaan halen omdat ze vandaag een kalf hebben uitgebeend. Omdat ik nog echt wel een leek ben (geef sinds twee maanden CB) weet ik niet echt wat ik moet vragen. In de bibliotheek heb ik wel wat gevonden, maar niet wat ik echt zocht. Ik wil niets mislopen bij de slager omdat ze dit maar één keer om de twee of drie weken doen, maar ik wil ook niet met teveel rommel zitten, he :-[ ;D
202spots

Re:wat van een kalf?

Berichtdoor 202spots » Ma 22 Aug 2005, 22:50

Geluksvogel!!! :D
ALLES meenemen, behalve de poten!
Vergeet ook de pens en de organen niet!!
ALLES is goed.
Laatst gewijzigd door mahuni op Ma 22 Aug 2005, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Truus
5-sterren

Berichtdoor Truus » Ma 22 Aug 2005, 23:20

Rommel is dit echt niet hoor, je hebt heel veel mazzel ! Je moet geen botten van dragende delen meenemen, de rest is allemaal prima. Ik hoop dat je een groot vriezertje hebt :D.
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Ma 22 Aug 2005, 23:32

chrisje schreef:Welke botten van een kalf kan ik nu het best geven? De wervel, schouder, nek, rib, ... ? De reden dat ik dit vraag is dat ik morgen bij de slager vanalles kan gaan halen omdat ze vandaag een kalf hebben uitgebeend. Omdat ik nog echt wel een leek ben (geef sinds twee maanden CB) weet ik niet echt wat ik moet vragen. In de bibliotheek heb ik wel wat gevonden, maar niet wat ik echt zocht. Ik wil niets mislopen bij de slager omdat ze dit maar één keer om de twee of drie weken doen, maar ik wil ook niet met teveel rommel zitten, he :-[ ;D
Jij hebt een luxe probleem ;D Vergeet de strot, hart en lever niet.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”