verschillende soorten Kvv

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Steph
3-sterren

Berichtdoor Steph » Ma 22 Aug 2005, 19:59

Als je verschillende soorten kvv (duck & carnibest) door elkaar geeft en dan ook nog een paar dagen samenstelt, verstoor je de balans dan niet?
MoniqueAppels
5-sterren

Re:verschillende soorten Kvv

Berichtdoor MoniqueAppels » Ma 22 Aug 2005, 20:04

[quote="Steph"]
Als je verschillende soorten kvv (duck & carnibest) door elkaar geeft en dan ook nog een paar dagen samenstelt, verstoor je de balans dan niet?
[/quote]

Compleet is compleet. Maakt niet uit van welk merk. Dus als je een dag kvv geeft ben je voor die dag klaar, zeg maar ;) Als je daarnaast ook zelf wilt samenstellen hoef je niet zo precies te kijken naar hoeveelheden van dit of dat. Zolang je maar minder zelf samenstelt dan dat je kvv geeft kun je niet echt fout gaan dus bijv. 4x kvv en 3x barf. Zo heb ik het ook gedaan een tijdje tot ik helemaal zeker was dat ik alleen op BARF verder durfde. Succes :D
Laura2004
5-sterren

Berichtdoor Laura2004 » Ma 22 Aug 2005, 20:18

[quote="Steph"]
[/quote]
Je moet niet te veel orgaanvlees geven, want daar zit er genoeg van in de meeste kvv's, maar ik denk dat het verder geen kwaad kan.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”