hondenkoekjes

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

hondenkoekjes

Berichtdoor Barfplaats

Alies

hondenkoekjes

Berichtdoor Alies » Zo 21 Aug 2005, 12:34

ff een vraagje, mijn famillie geeft tara heel vaak van die honden biscuitjes en ik vind dat dus echt niet leuk. Haar ontlasting is de laatste tijd wat gelig en ze moet soms enorm veel moeite doen om het eruit te krijgen. Maar als ik zeg dat ze beter geen koekje moet hebben wordt ik meteen weer afgesnauwd en gun ik die hond niks etc. etc. Ik voel me er nogal lullig om want ik zeg het niet voor mezelf maar voor Tara's bestwil. Is het slecht als een hond bijna altijd gele ontlasting heeft? En wat kan er dan gebeuren? Want dan kan ik ze daar bang mee maken! Ik mag Tara geen botten ofzo geven van mijn ouders
Laatst gewijzigd door Alies op Zo 21 Aug 2005, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Laura2004
5-sterren

Re:hondenkoekjes

Berichtdoor Laura2004 » Zo 21 Aug 2005, 12:52

Van wie is Tara? En wat eet ze normaal gesproken? Ik denk dat het niet normaal is als ze altijd gele ontlasting heeft. Of het heel ernstig is dat weet ik niet.
Maar als het jouw hond is beslis jij wat ze wel of niet krijgt ;)
sylvia
5-sterren

Berichtdoor sylvia » Zo 21 Aug 2005, 13:51

Alies schreef:ff een vraagje, mijn famillie geeft tara heel vaak van die honden biscuitjes en ik vind dat dus echt niet leuk. Haar ontlasting is de laatste tijd wat gelig en ze moet soms enorm veel moeite doen om het eruit te krijgen. Maar als ik zeg dat ze beter geen koekje moet hebben wordt ik meteen weer afgesnauwd en gun ik die hond niks etc. etc. Ik voel me er nogal lullig om want ik zeg het niet voor mezelf maar voor Tara's bestwil. Is het slecht als een hond bijna altijd gele ontlasting heeft? En wat kan er dan gebeuren? Want dan kan ik ze daar bang mee maken! Ik mag Tara geen botten ofzo geven van mijn ouders

Die gele ontlasting ligt eraan welk voer je hond krijgt, en wat jouw hond wel of niet aan koekjes krijgt dat beslis jij als eigenaar.
Of je moet nog thuis wonen en het betreft de familie hond dan heb je denk ik pech, en de hond ook :-\
Laura2004
5-sterren

Berichtdoor Laura2004 » Zo 21 Aug 2005, 15:44

sylvia schreef:Die gele ontlasting ligt eraan welk voer je hond krijgt, en wat jouw hond wel of niet aan koekjes krijgt dat beslis jij als eigenaar.
Of je moet nog thuis wonen en het betreft de familie hond dan heb je denk ik pech, en de hond ook :-\

Of je doet net als ik en neemt de verantwoordelijkheid van het voeren van de honden op je. Ik woon ook bij mijn moeder en toen ik ging barfen heb ik de hond van mijn moeder ook laten barfen en mijn moeder is er nu echt blij mee, zeker nu ze haar hond zo ziet genieten.
Truus
5-sterren

Berichtdoor Truus » Zo 21 Aug 2005, 15:45

Misschien kan je eens zelf gezonde koekjes voor Tara maken en dan ziet je Familie hoe lekker ze dit vindt.
Tik maar een bovenin bij zoeken hondentaart in ;)

Hier is de link.
http://www.barfplaats.nl/forum/http://b ... 46;start=0
Laatst gewijzigd door Truus op Zo 21 Aug 2005, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Femke
5-sterren

Berichtdoor Femke » Zo 21 Aug 2005, 17:35

of je haalt lekkere pensstaafjes en geeft die aan je familie, zodat ze die aan je hond kunnen geven ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”