pens voor pup

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

pens voor pup

Berichtdoor Barfplaats

lantsoght
2-sterren

pens voor pup

Berichtdoor lantsoght » Vr 19 Aug 2005, 11:09

ik heb bij Corinne lappen pens gekocht, vandaag deed ik er een stuk van ongeveer de grote van een handpalm af met bedoelin dit aan mijn pup eens te laten proeven. Hij gritste dat stuk uit mijn hand en hap slik en weg, zou dat nu kwaad kunnen. Mijn pup is nu bijna 3 maanden en eet Carnibest en soms eens een kippennekje. ???
ducktails
3-sterren

Re:pens voor pup

Berichtdoor ducktails » Vr 19 Aug 2005, 11:23

nee hoor kan geen kwaad.
hier ook een pup die al grote stukken vlees eet.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Vr 19 Aug 2005, 11:26

lantsoght schreef:
ik heb bij Corinne lappen pens gekocht, vandaag deed ik er een stuk van ongeveer de grote van een handpalm af met bedoelin dit aan mijn pup eens te laten proeven. Hij gritste dat stuk uit mijn hand en hap slik en weg, zou dat nu kwaad kunnen. Mijn pup is nu bijna 3 maanden en eet Carnibest en soms eens een kippennekje. ???

Nou, hij vond het in ieder geval lekker ;D. Als het echt te groot was komt het via dezelfde weg nog wel terug, zoniet, dan verteerd het gewoon.
Hier geef ik altijd veel te grote lappen, zouden ze er circa 800 gram van moeten eten, dan geef ik een lap van 1,5 kilo om een formaat te krijgen dat ze verplicht zijn om te scheuren. Ze eten dat dan ook niet in 1 keer op en wat overblijft wordt in de loop van de volgende dag wel door anderen opgegeten.
danielle1980
5-sterren

Berichtdoor danielle1980 » Vr 19 Aug 2005, 11:28

bij ons deden ze dat eerst ook, nu geef ik gewoon een halve pens, is te groot, ze laten dus een stuk liggen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”