Blaasgruis 3

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Blaasgruis 3

Berichtdoor Barfplaats

KayleighShanden
5-sterren

Blaasgruis 3

Berichtdoor KayleighShanden » Zo 14 Aug 2005, 17:50

Nou sinds gister ben ik begonnen met vitamineC opvoeren naar 1000mg, 1 tablet cranberry, en twee maal anderhalf lepeltje appelazijn....
Gister was zijn Phwaarde 8 en nu is zijn PH waarde alweer 7!!!
Dit werkt als een speer...!!!
Nu volhouden en dooooorgaan.
Als ik zie dat het teveel schommeld kan ik wel op consult gaan bij Tannetje als ze weer terug is voor een kuurtje, maar hoop dat dit goed komt zo...
In ieder geval heeft Shanden super ontlasting, zo mooi is het in 3 jaar nooit geweest!!
Lizzy
Moderator

Re:Blaasgruis 3

Berichtdoor Lizzy » Zo 14 Aug 2005, 19:43

KayleighShanden schreef:Nou sinds gister ben ik begonnen met vitamineC opvoeren naar 1000mg, 1 tablet cranberry, en twee maal anderhalf lepeltje appelazijn....
Als ik zie dat het teveel schommeld kan ik wel op consult gaan bij Tannetje als ze weer terug is voor een kuurtje, maar hoop dat dit goed komt zo...
In ieder geval heeft Shanden super ontlasting, zo mooi is het in 3 jaar nooit geweest!!

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen!! Ik ga er in ieder geval onwijsssss voor duimen! En ik vind het ook geweldig om te lezen dat zijn ontlasting zo goed is!
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Zo 14 Aug 2005, 21:13

KayleighShanden schreef:Nou sinds gister ben ik begonnen met vitamineC opvoeren naar 1000mg, 1 tablet cranberry, en twee maal anderhalf lepeltje appelazijn....
Super :D
KayleighShanden
5-sterren

Berichtdoor KayleighShanden » Zo 14 Aug 2005, 23:03

Lizzy schreef:Ik denk dat het helemaal goed gaat komen!! Ik ga er in ieder geval onwijsssss voor duimen! En ik vind het ook geweldig om te lezen dat zijn ontlasting zo goed is!

Ja duim maar voor me hoor, kan nooit kwaad...hihihi.
Ik ben idd al zo blij dat hij mooie ontlasting heeft na 3 jaar eindelijk dat geeft ook het gevoel dat je door moet zetten!!
En het is al een hele stap in de goeie richting! ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”