Iemand ervaring met deze opleiding

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Wo 13 Feb 2019, 19:52

Ik overweeg om hieraan te beginnen https://www.annorlundacampus.nl/module-1/ iemand toevallig hier ervaring mee? Aanrader of juist niet?
pluk
5-sterren

Re: Iemand ervaring met deze opleiding

Berichtdoor pluk » Wo 13 Feb 2019, 20:41

Cindy de Wolf schreef:Ik overweeg om hieraan te beginnen https://www.annorlundacampus.nl/module-1/ iemand toevallig hier ervaring mee? Aanrader of juist niet?

Geen ervaring maar volg even. Ziet er goed uit.
Heb zelf al enige tijd deze (https://www.dogvision.nl/modulen/toegep ... n-de-hond/) op t oog.
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Wo 13 Feb 2019, 20:47

pluk schreef:Geen ervaring maar volg even. Ziet er goed uit.
Heb zelf al enige tijd deze (https://www.dogvision.nl/modulen/toegep ... n-de-hond/) op t oog.

Dogvision vind ik vaak wat achterlopen en Joanne heeft vaak dezelfde verhalen...Bij Dogvision krijg ik mijn speurinstructeur voor me in module gedragsproblemen en bij Annorlunda Sam Turner waar ik heel veel Dogtravels mee gelopen heb en dus menig uurtje mee gebabbeld heb.

Ik mag het vanuit mijn loopbaanbudget van werk doen :P
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Wo 13 Feb 2019, 22:25

Als ik het geld ervoor had dan zou ik deze heel graag doen. Lijkt me een super goede opleiding.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 14 Feb 2019, 07:22

Monique Bladder is 1 van de docenten. Dat is echt een van mijn grote favorieten in hondengedragsland. Ik vind ook dat zij super duidelijk uitlegt. Dus nou, ken de opleiding niet maar ik verwacht er wel wat van. Module 2 zit ook Sam Turner als docent. Ik neem aan dat je alle modules wilt doorlopen?
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Do 14 Feb 2019, 07:49

Lizzy schreef:Monique Bladder is 1 van de docenten. Dat is echt een van mijn grote favorieten in hondengedragsland. Ik vind ook dat zij super duidelijk uitlegt. Dus nou, ken de opleiding niet maar ik verwacht er wel wat van. Module 2 zit ook Sam Turner als docent. Ik neem aan dat je alle modules wilt doorlopen?

En Erica is ook een heel fijn, goed onderlegd mens. Ik verwacht van deze opleiding wel de nieuwste inzichten en methodes. Maar omdat het net wat to much is om deze opleiding voor de lol te gaan doen, heb ook ik verder geen ervaring.
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Do 14 Feb 2019, 07:50

Kaela schreef:En Erica is ook een heel fijn, goed onderlegd mens. Ik verwacht van deze opleiding wel de nieuwste inzichten en methodes. Maar omdat het net wat to much is om deze opleiding voor de lol te gaan doen, heb ook ik verder geen ervaring.

Nog een aanvulling, ze hadden laatst een oproepje voor honden met gedragsproblemen, als casus voor de af te studeren studenten. Misschien kun je daar aan meedoen, merk je gelijk goed hoe zij opgeleid zijn en jou adviseren.
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Do 14 Feb 2019, 08:49

Lizzy schreef:Monique Bladder is 1 van de docenten. Dat is echt een van mijn grote favorieten in hondengedragsland. Ik vind ook dat zij super duidelijk uitlegt. Dus nou, ken de opleiding niet maar ik verwacht er wel wat van. Module 2 zit ook Sam Turner als docent. Ik neem aan dat je alle modules wilt doorlopen?

Sam Turner ken ik persoonlijk daar heb ik menig uurtje mee gepraat toen zij nog de catering deed bij Dogtravel en meeliep en wij menigmaal mee liepen. Heb ook bij haar met Smokey getraind totdat ze haar trainingslocatie in Maarn opgaf en Ooy/Zevenaar vind ik echt te ver rijden.

Tsja weet ik niet. Mijn interesse ligt in GT/probleemdrag/gedrag herkennen. En niet zozeer in kynologisch instructeur maar ik vrees dat dit er wel bij hoort voordat je door kan met die modules.

Bij Dogvision krijg ik mijn eigen speurjuf voor de klas aangezien zij ook een goede GT is doet zij dus die modules daar. Voor beide is wat te zeggen. Bij Dogvision mag je wel module 3 los doen.

Ik heb nu iig bij HR nagevraagd of ik mijn persoonlijke budget hiervoor mag inzetten, ik verwacht van wel. De grootste voorwaarde is dat je er geld mee kan verdienen mocht het bij mijn huidige werkgever spaak lopen. En elk jaar wordt je persoonlijke potje aangevuld. Met mijn slechts 17 uur per week staat er nu voor mij iets van 2300 euro en dat wordt dan elk jaar weer (gedeeltelijk) aangezuiverd. Dus in theorie kan ik 1 a 2 modules misschien 1 jaar 3 doorlopen. Dogvision is iig beduidend duurder.
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Do 14 Feb 2019, 08:51

Kaela schreef:Nog een aanvulling, ze hadden laatst een oproepje voor honden met gedragsproblemen, als casus voor de af te studeren studenten. Misschien kun je daar aan meedoen, merk je gelijk goed hoe zij opgeleid zijn en jou adviseren.

Zoals gezegd Sam ken ik persoonlijk, Monique heb ik al veel van gelezen en heb haar ook op FB zitten dus heb daar ook wel een inschatting van. Van Marieke Smit die hier in DH een hondenschool heeft en ik 1 cursus bij heb gedaan, nou dat viel me vies tegen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”