Dierentolk.... Ervaring gezocht

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Vr 04 Jan 2019, 13:30

Voor Harry is mij een dierentolk aangeraden. En ik weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ik daar van vind. Ergens vind ik het wat zweverig. En vraag ik me oprecht af of ik er wat aan ga of kan hebben.
Wat is jullie ervaring ermee?
Kaela
5-sterren

Re: Dierentolk.... Ervaring gezocht

Berichtdoor Kaela » Vr 04 Jan 2019, 16:48

constance.blokzijl schreef:Voor Harry is mij een dierentolk aangeraden. En ik weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ik daar van vind. Ergens vind ik het wat zweverig. En vraag ik me oprecht af of ik er wat aan ga of kan hebben.
Wat is jullie ervaring ermee?

Ik vind het niet zweverig, ik vind het onzin. Ik geloof er helemaal niets van dat mensen met dieren kunnen praten. Ja, er is meer tussen hemel en aarde, maar dierentolken horen daar wat mij betreft niet bij.

(niet in de laatste plaats omdat ik een keer bij iemand kwam die claimde dierentolk te zijn en haar dieren in zo'n erbarmelijke staat hield dat zelfs ik ze "Help, Help" kon horen roepen ::) )
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Vr 04 Jan 2019, 17:15

Ik geloof er ook niet in.

Maar ik geef wel meer tijd en geld uit aan onzinnige dingen, dus als je twijfelt zou mijn overweging zijn; moet ik er een boterham minder om eten? Moet ik er kostbare tijd voor vrij nemen? Zo nee, dan is er op zich geen reden om het niet te doen. Tenminste niet meer dan bij een middag netflixen of die schoenen kopen waarvan je eigenlijk wel weet dat je ze nooit gaat dragen.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Vr 04 Jan 2019, 17:24

Ik zou er ook niet aan beginnen, idd vraag 1... wat moet je ermee, wat heb je eraan. Teveel spannende verhalen gelezen die je zo op iedere rescue zou kunnen plakken, alleen dna net niet op die ene en dan kreeg je als weerwoord dat er dan een andere hond op de lijn zat en dat daar de signalen van opgepakt waren.
Ga...gewoon...weg... ::)
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Vr 04 Jan 2019, 19:04

Thnx ladies! Eigenlijk omschrijven jullie mijn onderbuik gevoel hierbij.
We gaan er wel komen met Harry maar zonder een dierentolk
Laika
5-sterren

Berichtdoor Laika » Za 05 Jan 2019, 08:08

Misschien dat iemand die fysiek contact maakt met je hond aan kan voelen wat er speelt....zou kunnen. Maar vanaf een foto wordt het (zelfs voor mij ;D ) ongeloofwaardig. Toen een osteopate mijn hond niet kon behandelen na een Cesar Milan benadering stelde ze voor om de behandeling op afstand voor te zetten ::)
We zijn hard weggelopen.
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Za 05 Jan 2019, 11:09

Ik durf het bijna niet te zeggen :P maar ik heb er goede ervaringen mee :) via Claudia van dierenkunnenpraten.nl

Ik zou het dus (via haar dan) gewoon proberen. Doe er anders wat controlevragen bij om te testen. Hebben wij in het begin ook gedaan.
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Za 05 Jan 2019, 11:13

Eef+doggies schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen :P maar ik heb er goede ervaringen mee :) via Claudia van dierenkunnenpraten.nl

Ik zou het dus (via haar dan) gewoon proberen. Doe er anders wat controlevragen bij om te testen. Hebben wij in het begin ook gedaan.

Nee joh, dit is juist ook heel fijn!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”