Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3357220
Er is dus een leeuwenwelp gevonden. Die is meerdere keren de grens over gestoken. Zonder rabiesenting of papieren. Wordt niet in beslag genomen door de authoriteiten vanwege rabiës risico. Moet je eens met een hond proberen........

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door eelke
#3357221
Sowieso was de hele tekst van dat nieuwsbericht apart (en hilarisch) 'men vermoed dat de leeuw illegaal is'. Nee goh. 'Men vermoed dat de leeuw bewust is achter gelaten' Ja tuurlijk, want dat kun je ook wel eens vergeten, je leeuw meenemen.

Raar verhaal.
Door Siberienne
#3357224
hannabelgje schreef:Er is dus een leeuwenwelp gevonden. Die is meerdere keren de grens over gestoken. Zonder rabiesenting of papieren. Wordt niet in beslag genomen door de authoriteiten vanwege rabiës risico. Moet je eens met een hond proberen........

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Ik wist niet eens dat leeuwen rabies konden krijgen. Kan blijkbaar wel maar ze schijnen er lang niet altijd ziek van te worden. Grappig detail: ze worden juist minder agressief erdoor....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door