Augustus: Reeribben en Reevlees toegevoegd! Konijn, KVV, diverse wild, gedroogde snacks en spulletjes om zelf te drogen

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Omlaag
Floris24
2-sterren

Augustus: Reeribben en Reevlees toegevoegd! Konijn, KVV, diverse wild, gedroogde snacks en spulletjes om zelf te drogen

Berichtdoor Floris24 » Do 19 Jul 2018, 19:18

Voor de maand augustus alvast een nieuw besteltopic.
De bestelling wordt weer aan huis bezorgd, met vaste vervoerskosten van €3,00. Alles is diepvries.

Planning:
24 augustus: Gelderland en Overijssel.
25 augustus: Noord-Holland, Zuid-Holland, Bergen op Zoom en bij interesse Zeeland.
26 augustus: Friesland, Groningen, Drenthe en omgeving Steenwijk.
31 augustus: Utrecht, Brabant & Flevoland
1 september: Limburg en een deel van Belgie.

De link naar het online bestelformulier:

http://www.florisvlees.nl

Groetjes
Laatst gewijzigd door Floris24 op Ma 20 Aug 2018, 10:44, 3 keer totaal gewijzigd.
Lophelia
1-ster

Re: Augustus: Eend, gans, konijn, KVV, diverse wild, gedroogde snacks en spulletjes om zelf te drogen

Berichtdoor Lophelia » Ma 30 Jul 2018, 09:47

Hi Remco,

Is er dit keer geen 5kg spiervlees mix? Ik zie alleen mix vleesbotten?
Dianesari
1-ster

Re: Augustus: Eend, gans, konijn, KVV, diverse wild, gedroogde snacks en spulletjes om zelf te drogen

Berichtdoor Dianesari » Ma 30 Jul 2018, 12:48

Dag Remco,
Wanneer is de uiterste besteldatum voor Drenthe?
Groetjes, Diane
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Ma 30 Jul 2018, 20:59

Dianesari schreef:Dag Remco,
Wanneer is de uiterste besteldatum voor Drenthe?
Groetjes, Diane

Hoi Diane,

Het makkelijkste is om de bestelling tot 5 dagen van te voren door te geven in verband met de levertijd van enkele productjes.

Lophelia schreef:Hi Remco,

Is er dit keer geen 5kg spiervlees mix? Ik zie alleen mix vleesbotten?

Hoi Lophelia,

De 5 kilo spiervlees mix is op het moment even niet te bestellen in verband met de beperkte beschikbaarheid van enkele diersoorten.

Groetjes
Maika

Berichtdoor Maika » Di 31 Jul 2018, 15:25

Waar in Brabant kom je op 31 augustus?
Ik woon in Oss.
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Di 31 Jul 2018, 18:03

Maika schreef:Waar in Brabant kom je op 31 augustus?
Ik woon in Oss.

Hoi Maika,

Ik zou op de route van 31 augustus naar Oss kunnen rijden en waarschijnlijk rijd ik hier ook langs op de route van 1 september.

Groetjes
Nikass
3-sterren

Berichtdoor Nikass » Zo 05 Aug 2018, 11:56

Hoeveel bot zit er aan de lamskoteletten en hoe hard is dat bot? (waarmee zou je het kunnen vergelijken?)
Heb je eventueel een foto?
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Zo 05 Aug 2018, 13:55

Nikass schreef:Hoeveel bot zit er aan de lamskoteletten en hoe hard is dat bot? (waarmee zou je het kunnen vergelijken?)
Heb je eventueel een foto?

Ik heb geen foto van de lamskoteletten. Wat ik kon zien bij het vorige ritje is dat er in het midden een stukje dun bot liep, met allemaal vlees erom heen. Het is in diepvries toestand wat lastig te zien. Wellicht is er iemand die hier ervaring mee heeft met de lamskoteletten.

Groetjes
Greece
5-sterren

Berichtdoor Greece » Ma 06 Aug 2018, 22:32

Ik heb de lamskoteletten. Het is idd een klein stukje bot. Je kan het eigenlijk niet als vleesbot zien. Mijn hond kauwt goed op kleine stukjes bot maar een andere kan het zo doorslikken. Als je het stukje bot eruit snijdt heb je mooi lamsvlees.
Bosliefje
4-sterren

Berichtdoor Bosliefje » Vr 17 Aug 2018, 09:56

Ik heb 2 bestellingen geplaatst en betaald, voor Gemonde, was in eerste instantie de snacks vergeten.
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Vr 17 Aug 2018, 13:45

Bosliefje schreef:Ik heb 2 bestellingen geplaatst en betaald, voor Gemonde, was in eerste instantie de snacks vergeten.

Komt in orde, ik zal de bestellingen samenvoegen.

Groetjes
Floris24
2-sterren

Re: Augustus: Reeribben en Reevlees toegevoegd! Konijn, KVV, diverse wild, gedroogde snacks en spulletjes om zelf te dro

Berichtdoor Floris24 » Zo 19 Aug 2018, 14:00

De zachte reeribben en het reevlees zijn weer aan de lijst toegevoegd :)

Groetjes
Ina
4-sterren

Re: Augustus: Reeribben en Reevlees toegevoegd! Konijn, KVV, diverse wild, gedroogde snacks en spulletjes om zelf te dro

Berichtdoor Ina » Zo 19 Aug 2018, 14:52

Hi Remco, vraagje.... op zaterdag 25 augustus staat Zuid Holland gepland, heb je enig idee wanneer de volgende trip deze kant op is ?
Heb eigenlijk wel wat nodig, maar vriezer zit nog een beetje vol voor een volledige bestelling
Als je weet wanneer je anders deze kant op komt kan ik uitkienen of ik dat red ;)
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Zo 19 Aug 2018, 20:16

ik heb op het laatste moment nog een bestelling toegevoegd, hoop dat het nog lukt!
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Ma 20 Aug 2018, 10:22

constance.blokzijl schreef:ik heb op het laatste moment nog een bestelling toegevoegd, hoop dat het nog lukt!

Gaat lukken :)

Ina schreef:Hi Remco, vraagje.... op zaterdag 25 augustus staat Zuid Holland gepland, heb je enig idee wanneer de volgende trip deze kant op is ?
Heb eigenlijk wel wat nodig, maar vriezer zit nog een beetje vol voor een volledige bestelling
Als je weet wanneer je anders deze kant op komt kan ik uitkienen of ik dat red ;)

Hoi Ina,

Het volgende ritje Zuid-Holland en Noord-Holland zal waarschijnlijk op 15 of 22 september gereden worden.

Groetjes

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”