Mag weg.

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Barfplaats
Gesponsord bericht
Floris24
2-sterren

Re: Juli: Gans, Eend, Konijn toegevoegd, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Berichtdoor Floris24 » Di 10 Jul 2018, 09:56

Charlie Angel schreef:Hoi, dank voor je reactie, maar ik woon dam inmiddels in de Noordoostpolder dus wil graag weten wanneer je daar weer bent.

Ho, foutje :biggrin2:
Daar rijd ik op de route van 20 juli en het zou eventueel ook wel passen op de route van de 21e.

- pien - schreef:Ik ga een bestelling plaatsen voor Noord-Zuid-Holland! Daar kom je de 26e langs?
Ik bestel dan voor de 19e!

Klopt! 26 juli rijd ik onder andere door Noord-Holland en Zuid-Holland.

Groetjes
Charlie Angel
Moderator

Re: Juli: Gans, Eend, Konijn toegevoegd, diverse wild, KVV, spulletjes om zelf te drogen, etc.

Berichtdoor Charlie Angel » Di 10 Jul 2018, 15:19

Floris24 schreef:Ho, foutje :biggrin2:
Daar rijd ik op de route van 20 juli en het zou eventueel ook wel passen op de route van de 21e.

Klopt! 26 juli rijd ik onder andere door Noord-Holland en Zuid-Holland.

Groetjes

Dank, maar het ging mij om augustus, of je dan nog in de Noordoostpolder komt of dat dat september wordt. :biggrin2:
Ik weet het, ik ben lastig. :P
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Di 10 Jul 2018, 15:20

Charlie Angel schreef:Dank, maar het ging mij om augustus, of je dan nog in de Noordoostpolder komt of dat dat september wordt. :biggrin2:
Ik weet het, ik ben lastig. :P

Maar ik gok het er anders wel op, want als ik nu bestel is het maar een hele kleine bestelling, dat is zo zonde voor je.
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Wo 11 Jul 2018, 09:16

Charlie Angel schreef:Maar ik gok het er anders wel op, want als ik nu bestel is het maar een hele kleine bestelling, dat is zo zonde voor je.

Niet goed gelezen, sorry :o
De planning voor na de vakantie heb ik op dit moment nog niet gemaakt, maar mogelijke data voor het volgende ritje voor omgeving Noordoostpolder kunnen zijn: 31 augustus, 1 september of 8 september. Ik probeer de planning voor na de vakantie er deze week nog op te zetten.

Groetjes
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Wo 11 Jul 2018, 09:17

Lamskoteletten met veel vlees toegevoegd aan de bestellijst :)

Groetjes
Greece
5-sterren

Berichtdoor Greece » Wo 11 Jul 2018, 12:06

Heb je een idee van de hardheid?
En zou het zaterdag nog mee kunnen als ik het bestel?
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 11 Jul 2018, 12:18

Ik heb ook besteld. Voor 26 juli dan he?
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Wo 11 Jul 2018, 12:40

Floris24 schreef:

Niet goed gelezen, sorry :o
De planning voor na de vakantie heb ik op dit moment nog niet gemaakt, maar mogelijke data voor het volgende ritje voor omgeving Noordoostpolder kunnen zijn: 31 augustus, 1 september of 8 september. Ik probeer de planning voor na de vakantie er deze week nog op te zetten.

Groetjes
Normaal ben ik niet zo lastig hoop ik. Maar nu met plannen verhuizing is het even onoverzichtelijk vandaar.
Maar ik wacht gewoon tot je volgende rit, anders moet ik nu een klein beetje dienen dat is niet handig. Die ik het liever na de verhuizing en jouw vakantie goed. Bedankt voor je antwoorden.
Esthertjuh
4-sterren

Berichtdoor Esthertjuh » Wo 11 Jul 2018, 16:26

Zijn de verhoudingen van de KVV's ook geschikt voor de kat?
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Wo 11 Jul 2018, 18:01

Greece schreef:Heb je een idee van de hardheid?
En zou het zaterdag nog mee kunnen als ik het bestel?

Dit zou zaterdag eventueel nog meekunnen op de route. Het zijn geen grote stukken bot voor wat ik kon zien. Ik denk dat de hardheid van dit bot goed te doen is.

Groetjes
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Wo 11 Jul 2018, 18:06

eelke schreef:Ik heb ook besteld. Voor 26 juli dan he?

Ontvangen :)
Staat ingepland op de route van 26 juli.

Charlie Angel schreef:Normaal ben ik niet zo lastig hoop ik. Maar nu met plannen verhuizing is het even onoverzichtelijk vandaar.
Maar ik wacht gewoon tot je volgende rit, anders moet ik nu een klein beetje dienen dat is niet handig. Die ik het liever na de verhuizing en jouw vakantie goed. Bedankt voor je antwoorden.

Is goed :)

Esthertjuh schreef:Zijn de verhoudingen van de KVV's ook geschikt voor de kat?

Ik hoor regelmatig dat een aantal mixen goed gegeten worden door katten (op uitzondering van de mixen met pens (de 100% rund en 100% lam). De bovenste categorie KVV in de bestellijst is in principe voor honden gemaakt. Voor katten zou er dus extra taurine bijgegeven moeten worden in de vorm van bijvoorbeeld extra hartjes.

Groetjes
Esthertjuh
4-sterren

Berichtdoor Esthertjuh » Wo 11 Jul 2018, 18:31

Dankjewel :)
Dan ga ik wat verschillende rolletjes bestellen om te proberen.
Greece
5-sterren

Berichtdoor Greece » Wo 11 Jul 2018, 21:16

Floris24 schreef:Dit zou zaterdag eventueel nog meekunnen op de route. Het zijn geen grote stukken bot voor wat ik kon zien. Ik denk dat de hardheid van dit bot goed te doen is.

Groetjes

O.k. dan ga ik mijn bestelling aanvullen met 2kg lamskoteletten en betalen.
MirandaS
2-sterren

Berichtdoor MirandaS » Za 14 Jul 2018, 12:37

Hoi Remco,

Net bestelling geplaatst voor IJsselstein (Utr). Op welke dag kom je naar IJsselstein, want voor Utrecht staat er 21 en 26 juli?

Miranda
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Za 14 Jul 2018, 18:34

MirandaS schreef:Hoi Remco,

Net bestelling geplaatst voor IJsselstein (Utr). Op welke dag kom je naar IJsselstein, want voor Utrecht staat er 21 en 26 juli?

Miranda

Hoi Miranda,

Ontvangen :)
De bestelling staat ingepland op de route van zaterdag 21 juli.

Groetjes
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”