Mei: *Er zijn weer reeribben + reevlees, Vis, nieuwe kvv toegevoegd, diverse wild, gevogelte, konijn, rund, lam etc.

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Barfplaats
Gesponsord bericht
Floris24
2-sterren

Re: Mei: Vis, kvv, diverse wild, gevogelte, konijn, rund, lam etc. Update bestellijst!

Berichtdoor Floris24 » Zo 13 Mei 2018, 13:57

Aprilsnow schreef:Als de ree ribben naar verwachting in mei komen kan ik ze dan alvast bestellen voor eind mei? Heb nog wel meer nodig maar echt chronisch gebrek aan reeribben ::)

Jahoor dat kan, dit Kun je bij de notitie van de bestelling zetten. Ik hoop komende week meer te weten wanneer de reeribben precies binnenkomen.

Tal schreef:Hoi Remco, alles ligt al een tijdje in de vriezer. Het beetje ontdooien om de blokken te portioneren ging een stuk vlotter :-) door het weer.
Ook de eerste kg's konijnenoren liggen al in de droger.

Dank je wel weer!

Groetjes, Chantal

judith1967 schreef:Dankjewel Remco

Binkeman schreef:Ziet er weer super uit Remco! Mooie vis ook.

Leuk om te horen, graag gedaan!

Groetjes
Charlie Angel
Moderator

Re: Mei: Vis, kvv, diverse wild, gevogelte, konijn, rund, lam etc. Update bestellijst!

Berichtdoor Charlie Angel » Di 15 Mei 2018, 04:36

Als ik vandaag een bestelling plaats voor Overijssel, kan dit dan nog?
En de bandit gaat echt alleen per 12?
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Di 15 Mei 2018, 08:33

Charlie Angel schreef:Als ik vandaag een bestelling plaats voor Overijssel, kan dit dan nog?
En de bandit gaat echt alleen per 12?

Ik stuur je even een PB’tje.

Groetjes
Charlie Angel
Moderator

Re: Mei: Vis, nieuwe kvv toegevoegd, diverse wild, gevogelte, konijn, rund, lam etc. Update bestellijst!

Berichtdoor Charlie Angel » Di 15 Mei 2018, 20:50

Bestelling geplaatst. Maar even zonder Bandit. Volgende keer gewoon op tijd bestellen. Bedankt alvast!
DjangoChuckBalou
1-ster

Re: Mei: Vis, nieuwe kvv toegevoegd, diverse wild, gevogelte, konijn, rund, lam etc. Update bestellijst!

Berichtdoor DjangoChuckBalou » Di 15 Mei 2018, 22:14

Jammer dat je deze maand niet meer in zuid Holland komt, anders had ik graag wíllen bestellen.

Vraagje, ik ben opzoek naar eendenfilet om te drogen, kun je hier ook aankomen?
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Wo 16 Mei 2018, 08:54

DjangoChuckBalou schreef:Jammer dat je deze maand niet meer in zuid Holland komt, anders had ik graag wíllen bestellen.

Vraagje, ik ben opzoek naar eendenfilet om te drogen, kun je hier ook aankomen?

Begin juni zal ik weer een ritje naar Zuid-Holland rijden :)
Ik ben aan het kijken of de eend ook vers geleverd kan worden. Zodra ik meer weet laat ik dit even weten.

Groetjes
pragyan
1-ster

Berichtdoor pragyan » Do 17 Mei 2018, 09:51

Hoi Remco, mijn bestelling heb ik veranderd en ik zie nog steeds de kalkoennekken erop staan? Hoe voeg ik iets toe, moet ik dan nieuwe bestelling doen? Ik wil nl ook nog de konijnenoren 10 kilo erbij, ik heb de extra bestelling geplaatst, weet alleen nu niet of alles goed is overgekomen, wil je dat even laten weten ajb?
Nu dus €19,75 oren €17,50 kk hartjes totaal 37,25 Het mag naar Fatima
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Do 17 Mei 2018, 10:37

pragyan schreef:Hoi Remco, mijn bestelling heb ik veranderd en ik zie nog steeds de kalkoennekken erop staan? Hoe voeg ik iets toe, moet ik dan nieuwe bestelling doen? Ik wil nl ook nog de konijnenoren 10 kilo erbij, ik heb de extra bestelling geplaatst, weet alleen nu niet of alles goed is overgekomen, wil je dat even laten weten ajb?
Nu dus €19,75 oren €17,50 kk hartjes totaal 37,25 Het mag naar Fatima

Hoi Pragyan,

Ik heb de bestelling handmatig aangepast. De kalkoennekken zijn eraf gehaald en de konijnenoren heb ik toegevoegd (zonder vervoerskosten). Dit Kun je zelf helaas niet zien als je naar je bestelling gaat maar het is wel aangepast :)

Als je iets wilt bijbestellen kun je inderdaad gewoon een nieuwe bestelling plaatsen, dan voeg ik het samen.

Groetjes
Floris24
2-sterren

Re: Mei: *Er zijn weer reeribben + reevlees, Vis, nieuwe kvv toegevoegd, diverse wild, gevogelte, konijn, rund, lam etc.

Berichtdoor Floris24 » Do 17 Mei 2018, 18:50

De reeribben en het reevlees zijn weer te bestellen :)

Groetjes
Ina
4-sterren

Re: Mei: *Er zijn weer reeribben + reevlees, Vis, nieuwe kvv toegevoegd, diverse wild, gevogelte, konijn, rund, lam etc.

Berichtdoor Ina » Do 17 Mei 2018, 18:54

Floris24 schreef:De reeribben en het reevlees zijn weer te bestellen :)

Groetjes

O help.... die willen we graag, maar de vriezers zitten zo vol :???:
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Do 17 Mei 2018, 18:57

Ina schreef:O help.... die willen we graag, maar de vriezers zitten zo vol :???:

:biggrin2:
Ze zullen voor het ritje in juni ook nog te bestellen zijn :)

Groetjes
Ina
4-sterren

Berichtdoor Ina » Do 17 Mei 2018, 19:02

Floris24 schreef::biggrin2:

Groetjes

Dan moeten er 2 dames maar even heel hard gaan door eten ::)
Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Do 17 Mei 2018, 21:18

Floris24 schreef::biggrin2:

Groetjes

Kan ik alvast 75 kilo reserveren voor eind augustus? ::) :biggrin2:
Floris24
2-sterren

Berichtdoor Floris24 » Vr 18 Mei 2018, 14:12

Anne in Zweden schreef:Kan ik alvast 75 kilo reserveren voor eind augustus? ::) :biggrin2:

Staat genoteerd :)

Groetjes
selena.van-der-wulp
1-ster

Berichtdoor selena.van-der-wulp » Vr 18 Mei 2018, 22:18

Mag ik ipv 5 kilo eendennekken en 5 kilo parelhoenkarkas dan 10 kilo (+/-) reeribben bij mijn bestelling van volgende week?
En ipv 5 kilo lamaspiervlees 10 kilo reevlees?
En dan wilde ik als extra ook nog de lamsluchtpijpjes bestellen :P

Gaat dat lukken?

Groetjes Selena

Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”