Nieuwe film -erg interessant

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Wo 19 Okt 2016, 09:16

Gisteravond laat kwam ik thuis, koud en nat, komt manlief met 'zoiets interessants gehoord bij kunststof op radio 1'. Gaaaaap, zal wel, laat maar stukje horen ik wil toch mijn kopje warme thee nog drinken en Spot knuffelen'

En hij had gelijk.... was heel interessant. De hele aflevering nog geluisterd. Het was een interview met Rolf Winters, die met zijn gezin de wereld over gegaan is op zoek naar oude wijsheid & hoe de aarde behouden kan blijven http://www.nporadio1.nl/kunststof/uitzendingen

En de film daarover gaat binnenkort in première in nl ; http://www.downtoearthfilm.com

En ik dacht, misschien vinden hier wel meer mensen dat interessant
Fenixjuh
5-sterren

Re: Nieuwe film -erg interessant

Berichtdoor Fenixjuh » Wo 19 Okt 2016, 13:41

Ziet eruit als een leuke film, ik vind andere culturen erg interessant! Mijn nicht woont in Vancouver en die doet soms ook mee met evenementen van het cheakamus centre, erg gaaf om die rituelen te zien :)
Too
5-sterren

Berichtdoor Too » Wo 19 Okt 2016, 18:17

Mooi verhaal, s kijken of iemand zaterdag zin en tijd heeft

Dank voor de tip
-Annemarie-
5-sterren

Berichtdoor -Annemarie- » Wo 19 Okt 2016, 21:05

Bedankt voor de tip! :)
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Do 20 Okt 2016, 20:58

Too schreef:Mooi verhaal, s kijken of iemand zaterdag zin en tijd heeft

Dank voor de tip

Ben erg benieuwd - als je gaat - wat je er van vindt. Wij kunnen net een paar weken niet zo makkelijk gaan - is ook niet erg dichtbij voor ons
Martine-Tom
5-sterren

Berichtdoor Martine-Tom » Vr 18 Nov 2016, 22:15

Siberienne schreef:Gisteravond laat kwam ik thuis, koud en nat, komt manlief met 'zoiets interessants gehoord bij kunststof op radio 1'. Gaaaaap, zal wel, laat maar stukje horen ik wil toch mijn kopje warme thee nog drinken en Spot knuffelen'

En hij had gelijk.... was heel interessant. De hele aflevering nog geluisterd. Het was een interview met Rolf Winters, die met zijn gezin de wereld over gegaan is op zoek naar oude wijsheid & hoe de aarde behouden kan blijven http://www.nporadio1.nl/kunststof/uitzendingen

En de film daarover gaat binnenkort in première in nl ; http://www.downtoearthfilm.com

En ik dacht, misschien vinden hier wel meer mensen dat interessant

Ik ben net thuis van deze film...bedankt voor de tip. Erg interessant. Ben van begin tot eind geboeid geweest, en ondanks dat ik me echt niet overal in kan vinden zijn er zeker heel veel dingen waar ik nog eens over ga denken.
Siberienne
5-sterren

Berichtdoor Siberienne » Za 19 Nov 2016, 15:05

Martine-Tom schreef:Ik ben net thuis van deze film...bedankt voor de tip. Erg interessant. Ben van begin tot eind geboeid geweest, en ondanks dat ik me echt niet overal in kan vinden zijn er zeker heel veel dingen waar ik nog eens over ga denken.

Ah leuk, wij moeten nog steeds gaan kijken ergens. Beetje druk geweest. Hopelijk komt hij nog een keer wat dichter in de buurt .
Martine-Tom
5-sterren

Berichtdoor Martine-Tom » Za 19 Nov 2016, 16:00

Siberienne schreef:Ah leuk, wij moeten nog steeds gaan kijken ergens. Beetje druk geweest. Hopelijk komt hij nog een keer wat dichter in de buurt .

Hij is het echt waard om er een stukje voor te tuffen!
De eerste 2 minuten dacht ik nog "ga ik dit wel leuk vinden" en toen ging ineens het licht weer aan en stond de "presentatrice" weer voor het doek voor de nabespreking ;D
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”