UPDATE dierenartsen... ?

Hier kun je artikelen/informatie over BARF en/of versvlees posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie!

Moderator: Charlie Angel

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

UPDATE dierenartsen... ?

Berichtdoor Barfplaats

Hobbes
2-sterren

UPDATE dierenartsen... ?

Berichtdoor Hobbes » Za 06 Aug 2016, 22:12

Eeeeuh, geloof dat het erg nodig is dat er een update komt van dierenartsen..? Want klopt het dat deze lijst van 2005 is?

Ikzelf was op zoek naar een DA, liefst in Nijmegen. Heb met Googlen ´De Dierenwijzer´ gevonden. Is geen dierenarts, wel alternatief genezer met veel opleiding vlgs. de site.
Hope
5-sterren

Re: UPDATE dierenartsen... ?

Berichtdoor Hope » Za 06 Aug 2016, 23:35

Die lijst wordt naar mijn idee bijgehouden zodra een lid iets zinnigs meld bij de moderator.
Toen ik meldde dat een pro-vers kliniek zijn wachtkamer vol had hangen met RC meuk en mij vertelde dat barf le-vens-gevaarlijk was, was de kliniek nog diezelfde week van de lijst.
Hobbes
2-sterren

Berichtdoor Hobbes » Zo 07 Aug 2016, 00:19

Oh, zo.. En dan is een PB sturen aan de moderator waarschijnlijk de juiste weg?
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Zo 07 Aug 2016, 07:47

Ja, ik rijd en mail en bel niet rond om te kijken of de lijst nog up to date is. We hebben deze dierenartsen aangedragen gekregen van de leden zelf en als er dierenartsen van de lijst moeten of moeten worden toegevoegd: dan horen we het graag en wordt het geregeld.

Moderator van deze categorie is trouwens Charlie Angel :)
Hydra
3-sterren

Berichtdoor Hydra » Di 09 Aug 2016, 18:39

Hobbes schreef:Eeeeuh, geloof dat het erg nodig is dat er een update komt van dierenartsen..? Want klopt het dat deze lijst van 2005 is?

Ikzelf was op zoek naar een DA, liefst in Nijmegen. Heb met Googlen ´De Dierenwijzer´ gevonden. Is geen dierenarts, wel alternatief genezer met veel opleiding vlgs. de site.

Hoi!
Ik kom zelf uit Nijmegen en ben zeer tevreden over St. anna 404. Of ze echt pro-vers zijn vraag ik me af, maar ze zijn zeer zeker niet anti, vooral niet wanneer je laat zien dat je weet wat je aan het doen bent. ;) Ook wordt mijn keuze om niet te ontwormen of te enten gerespecteerd, maar wederom geldt: men wil weten waarom.
Verder wordt er absoluut de tijd voor je genomen en er wordt je niks zomaar aangesmeerd (dat was wel anders bij mijn vorige da in Nijmegen: communicatief zwaar slecht, geen tijd nemen voor de hond en mij bijna dwingen om bijv. een rabiës enting te laten zetten terwijl ik helemaal niet naar het buitenland zou gaan).
Hobbes
2-sterren

Berichtdoor Hobbes » Di 09 Aug 2016, 19:52

Hoi Hydra,

Dankjewel. St. Anna 404 ken ik een beetje van vroeger - ik was er zelf geen klant: een aardige, kundige en communicatieve man (als het nog dezelfde is, de vrouw ken ik niet). Ikzelf ga al jaren naar Dierenkliniek Hees, dichterbij voor me. Die zijn ook niet anti-vers hoor, alleen sommige assistenten misschien wel. En het enten is altijd zo min mogelijk geweest: wat 3 jaar geldig is, ook om de 3 jaar, en de Weil niet oplossen in de (?) parainfluenza (toch?), maar apart en met tijd ertussen. Vorig jaar de enting overgeslagen omdat hondje niet lekker was. En ze hebben het er nooit meer over dat ik de kat gewoon laat 'lopen'.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met therapeute Juul Schueler van 'Dierenwijzer' (ook Nijmegen), en hoorde goede verhalen over haar, van de eigenaar van de Ark van Noach (die ook veel weet). Kon helaas wel pas 7 sept. terecht. maar het gaat gelukkig weer de goede kant op met t ouwetje, en het lijkt niet meer zo'n spoedzaak als vorige week.
Hydra
3-sterren

Berichtdoor Hydra » Di 09 Aug 2016, 19:58

Hobbes schreef:Hoi Hydra,

Dankjewel. St. Anna 404 ken ik een beetje van vroeger - ik was er zelf geen klant: een aardige, kundige en communicatieve man (als het nog dezelfde is, de vrouw ken ik niet). Ikzelf ga al jaren naar Dierenkliniek Hees, dichterbij voor me. Die zijn ook niet anti-vers hoor, alleen sommige assistenten misschien wel. En het enten is altijd zo min mogelijk geweest: wat 3 jaar geldig is, ook om de 3 jaar, en de Weil niet oplossen in de (?) parainfluenza (toch?), maar apart en met tijd ertussen. Vorig jaar de enting overgeslagen omdat hondje niet lekker was. En ze hebben het er nooit meer over dat ik de kat gewoon laat 'lopen'.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met therapeute Juul Schueler van 'Dierenwijzer' (ook Nijmegen), en hoorde goede verhalen over haar, van de eigenaar van de Ark van Noach (die ook veel weet). Kon helaas wel pas 7 sept. terecht. maar het gaat gelukkig weer de goede kant op met t ouwetje, en het lijkt niet meer zo'n spoedzaak als vorige week.

Fijn, hopelijk bevalt ze!
Voor de wat minder reguliere dingen ga ik naar een homeopathische dierenarts in Wageningen. :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bibliotheek BARF”