Dolls en Glucosamine

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Dolls en Glucosamine

Berichtdoor Barfplaats

Fioon
4-sterren

Dolls en Glucosamine

Berichtdoor Fioon » Wo 13 Jul 2016, 09:51

Sinds anderhalve week geef ik aan mijn boxer, van 8 jaar, dolls Joint. Hierbij wil ik ook glucosamine geven.
Ik heb deze gehaald (zie foto) is dit wat?
Het voordeel van deze is dat het poeder is, dat vind ik handig om door zijn kvv te mengen.
Afbeelding
Fioon
4-sterren

Re: Dolls en Glucosamine

Berichtdoor Fioon » Wo 13 Jul 2016, 22:07

Niemand?
Anne in Duitsland
5-sterren

Berichtdoor Anne in Duitsland » Wo 13 Jul 2016, 22:50

Ik ken die van het Kruidvat niet, geen idee of het goed spul is. Zelf geef ik Doils Joint in combinatie met groenlipmosselpoeder (= glucosaminoglycanen) aan onze Max, plus nog een batterij andere ondersteunende spulletjes (Hyalutidin (=hyaluron), duivelsklauwpoeder, en zwartekomijnolie tegen teken en vlooien) en ik heb de indruk dat hem dat goed doet.

Ik zou zeggen: uitproberen, dan zie je vanzelf of het effect heeft of niet.
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Vr 15 Jul 2016, 10:32

Ik ken die van het Kruitvat ook niet . Ik heb de Gluco van het merk Puur (ook in poedervorm ) , en daarnaast de Doils - Joint

En idd uitproberen , er zit wel Vit C in zag ik . Ze kunnen er van aan de dunne raken . Soms is dat een kwestie van gewenning en gaat het over
En het zou zo kunnen blijven natuurlijk
Fioon
4-sterren

Berichtdoor Fioon » Ma 25 Jul 2016, 21:08

smulpaap schreef:Ik ken die van het Kruitvat ook niet . Ik heb de Gluco van het merk Puur (ook in poedervorm ) , en daarnaast de Doils - Joint

En idd uitproberen , er zit wel Vit C in zag ik . Ze kunnen er van aan de dunne raken . Soms is dat een kwestie van gewenning en gaat het over
En het zou zo kunnen blijven natuurlijk

Ik heb nog even gekeken naar die van Puur, heeft eigelijk mijn voorkeur omdat hij voor honden is ipv mensen. Maar in Puur zit ook vit c volgens de beschrijving op Medpets, of heb ik de verkeerde gekozen?
http://www.medpets.nl/puur+glucosamine+basis/
Fioon
4-sterren

Berichtdoor Fioon » Ma 25 Jul 2016, 21:10

Anne in Duitsland schreef:Ik ken die van het Kruidvat niet, geen idee of het goed spul is. Zelf geef ik Doils Joint in combinatie met groenlipmosselpoeder (= glucosaminoglycanen) aan onze Max, plus nog een batterij andere ondersteunende spulletjes (Hyalutidin (=hyaluron), duivelsklauwpoeder, en zwartekomijnolie tegen teken en vlooien) en ik heb de indruk dat hem dat goed doet.

Ik zou zeggen: uitproberen, dan zie je vanzelf of het effect heeft of niet.

Tnx ik ga eens kijken naar die groenlipmossel.
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Ma 25 Jul 2016, 21:23

Fioon schreef:Ik heb nog even gekeken naar die van Puur, heeft eigelijk mijn voorkeur omdat hij voor honden is ipv mensen. Maar in Puur zit ook vit c volgens de beschrijving op Medpets, of heb ik de verkeerde gekozen?

Ik heb deze altijd

http://www.medpets.nl/puur+glucosamine+extra/
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Ma 25 Jul 2016, 22:07

Fioon schreef:Ik heb nog even gekeken naar die van Puur, heeft eigelijk mijn voorkeur omdat hij voor honden is ipv mensen. Maar in Puur zit ook vit c volgens de beschrijving op Medpets, of heb ik de verkeerde gekozen?

Vaak zit vit. C erin omdat supplementen dan beter worden opgenomen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”