Gezocht: pupvriendelijke honden omgeving Noordoost-NL, met geldige rabiës enting

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht
Kim_S
5-sterren

Gezocht: pupvriendelijke honden omgeving Noordoost-NL, met geldige rabiës enting

Berichtdoor Kim_S » Zo 12 Jun 2016, 13:49

Help ::)

Ik zou graag met pupsel willen wandelen / spelen met sociale pupvriendelijke honden. Ik kan alleen niet naar NL rijden met hem, want hij heeft nog geen rabiës enting gehad. Dus ben ik op zoek naar iemand die hier in Duitsland wil komen wandelen / spelen.

Is er iemand die wel een rondje Duitsland zou willen doen? Ik woon dicht bij de grens, omgeving Ter Apel / Stadskanaal / Winschoten / Klazienaveen.

Hier in de buurt alleen maar idiote aso-honden met zeer onwetende baasjes, dus dat is wat mij betreft geen optie.

Hoop dat er baasjes en hondjes zijn die daar zin in hebben!
Kaela
5-sterren

Re: Gezocht: pupvriendelijke honden omgeving Noordoost-NL, met geldige rabiës enting

Berichtdoor Kaela » Zo 12 Jun 2016, 13:51

Zo jammer dat Oscar geen geldige rabies heeft :(
Kim_S
5-sterren

Re: Gezocht: pupvriendelijke honden omgeving Noordoost-NL, met geldige rabiës enting

Berichtdoor Kim_S » Zo 12 Jun 2016, 13:52

Kaela schreef:Zo jammer dat Oscar geen geldige rabies heeft :(

Ja :(
:-*
Anne in Duitsland
5-sterren

Berichtdoor Anne in Duitsland » Zo 12 Jun 2016, 14:08

Je mag wel bij ons komen oefenen, maar echt op de route liggen wij niet natuurlijk...
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 12 Jun 2016, 14:09

Anne in Duitsland schreef:Je mag wel bij ons komen oefenen, maar echt op de route liggen wij niet natuurlijk...

Hij houdt al zo van autorijden ::) :biggrin2:
:-*
Hanny
5-sterren

Berichtdoor Hanny » Zo 12 Jun 2016, 14:18

Is er bij jou in de omgeving niet een bruikbare hondenschool? Kan een goed idee zijn.
Of moet hij dan zijn rabiësenting eerst hebben? Dat zal wel, denk ik zo maar.

Hanny
MarijeEnBoomer
5-sterren

Berichtdoor MarijeEnBoomer » Zo 12 Jun 2016, 14:22

Pippa zou nu echt willen dat ze zelfstandig met de trein kon reizen!!
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 12 Jun 2016, 14:22

Hanny schreef:Is er bij jou in de omgeving niet een bruikbare hondenschool? Kan een goed idee zijn.
Of moet hij dan zijn rabiësenting eerst hebben? Dat zal wel, denk ik zo maar.

Hanny

Er is een hondenschool, die heb ik al gemaild vandaag. Dat is in Duitsland, dus daarvoor is geen rabiës enting nodig. Maar hoe meer verschillende honden hoe beter denk ik zo.

BP-ers uit Duitsland hoeven natuurlijk geen geënte hond te hebben hè! ;)
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 12 Jun 2016, 14:23

MarijeEnBoomer schreef:Pippa zou nu echt willen dat ze zelfstandig met de trein kon reizen!!

Ik kan jullie wel ergens oppikken misschien ::)
Nee, niet thuis :P
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren

Berichtdoor DJ_Doerak_Tucker » Zo 12 Jun 2016, 14:29

Helaas, hier wordt niet gevaccineerd. (Niet helaas voor de honden, wel voor jou en pupsel DJ en Tucker zijn prima kandidaten).
-Annemarie-
5-sterren

Berichtdoor -Annemarie- » Zo 12 Jun 2016, 14:54

Moyra's rabies is geldig t/m maart 2017. En we zijn nog geen enkele keer de grens over geweest. ::)
Ze is heel sociaal, kan goed wandelen. ;D
Pups worden over het algemeen straal genegeerd want niet interessant. Ik verwacht dan ook niet dat ze gaat spelen. Dus of jullie er zo veel aan hebben? :-\
Hylos
5-sterren

Berichtdoor Hylos » Zo 12 Jun 2016, 14:57

Kaela schreef:Zo jammer dat Oscar geen geldige rabies heeft :(

En jammer dat Xavi niet normaal kan wandelen. ::)

Heb je ook weer niks aan , die honden van ons. :biggrin2:
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 12 Jun 2016, 15:11

-Annemarie- schreef:Moyra's rabies is geldig t/m maart 2017. En we zijn nog geen enkele keer de grens over geweest. ::)
Ze is heel sociaal, kan goed wandelen. ;D
Pups worden over het algemeen straal genegeerd want niet interessant. Ik verwacht dan ook niet dat ze gaat spelen. Dus of jullie er zo veel aan hebben? :-\

Ik zou het wel willen proberen hoor. Kan hij mooi leren dat er ook honden bestaan die niet willen spelen :biggrin2:
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Zo 12 Jun 2016, 15:16

Kim_S schreef:Ik zou het wel willen proberen hoor. Kan hij mooi leren dat er ook honden bestaan die niet willen spelen :biggrin2:

Daar heb ik er ook 2 van.... :D
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Zo 12 Jun 2016, 15:18

Pauline schreef:Daar heb ik er ook 2 van.... :D

Arm beest, kan ie straks met niemand spelen :'(

:biggrin2:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Bar-plaats”