welke voeding

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

welke voeding

Berichtdoor Barfplaats

miauw
1-ster

welke voeding

Berichtdoor miauw » Vr 13 Mei 2016, 17:26

Blacky is een buiten/binnen poes. Zij eet het liefste kip, soms rund, zalm. Gedroogd voer eet ze niet. Soms moet ik 's nachts wegblijven, dan laat ik een raam open en zet ik vlees neer. Tot nu toe ging dit goed. Maar de laatste tijd en vooral met dit weer komen er veel vliegen binnen. Ik heb lavendelplanten neergezet en wat bakjes met schoonmaakazijn, hier blijken ze een hekel aan te hebben, moet dit afwachten. Door een hor voor het raam te plaatsen kan Blacky niet naar binnen en een apparaat is ook schadelijk voor haar. Wie heeft een aantal oplossingen? Helaas ken ik niemand die mijn taken kan overnemen en dit hoefde eigenlijk niet omdat het steeds goed ging. Ik laat geen ander eten liggen natuurlijk, was meteen af. Blacky's voer is het enige.
pluk
Moderator

Re: welke voeding

Berichtdoor pluk » Vr 13 Mei 2016, 17:51

Volgens mij is een voerautomaat die werkt op de chip van je kat de oplossing voor je. Bijvoorbeeld
http://www.zooplus.nl/detailsInfo/shop/katten/voerbak/voerautomaten/surefeed/479582#description
Meneer M Hond
1-ster

Berichtdoor Meneer M Hond » Za 14 Mei 2016, 00:45

Of deze: http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerbak/voerautomaten/surefeed/560369 van hetzelfde merk.
Luchtdichte voerbak met ingebouwde bewegingssensor, geschikt voor katten en kleine honden, sluit natvoer vers, geurloos en ver van insecten af

Etensbakje met bewegingssensor, dan gaat het dekseltje alleen open wanneer je kat in de buurt is, en daarna weer dicht :) Wel een beetje prijzig misschien?
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Za 14 Mei 2016, 13:29

Een kattenluik?
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Za 14 Mei 2016, 14:06

Als je alleen de nacht weg bent, hoef je ook niet perse eten te geven. Eten geven in de avond voordat je weggaat en eten geven in de ochtend als je weer terug thuis bent.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”