iemand ervaring met medipetfood nierdieet ?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Larshann
3-sterren

Berichtdoor Larshann » Za 23 Apr 2016, 21:23

Ik was vandaag een bestelling aan het doen bij Dogmeat, nu zag ik dat ze ook medipetfood nierdieet hebben ?
Mijn nierpatiëntje krijgt half barf/ half Bandit, maar bandit is nogal duur, dus ik vroeg me af of dit ook een goede kvv is ? Het is een stuk goedkoper en dat zou wel welkom zijn... maar niet als de kwaliteit onvoldoende is ( uiteraard zal het wel minder zijn dan bandit, maar ik vraag me dus af of het nog wel goed genoeg is)

Heeft iemand dit al gegeven ?

grtjs
Lizzy
Moderator

Re: iemand ervaring met medipetfood nierdieet ?

Berichtdoor Lizzy » Zo 24 Apr 2016, 08:29

Het valt of staat helemaal met de % en met de kwaliteit van de voeding.... En dat is heel lastig te bepalen met een gemalen prak maar je zou wel kunnen navragen welke percentages vleesbot en orgaanvlees er in zitten. Als ze je dat nou kunnen vertellen, helpt dat je al een hoop verder!
Larshann
3-sterren

Berichtdoor Larshann » Vr 13 Mei 2016, 14:29

Ik heb gemaild met de producent van medipetfood en dit is een deel van het antwoord dat ik kreeg:

"De samenstelling van het Medipetfood Nierdieet is als volgt:

Groente/kruiden/zadenmix (groenten en kruiden 28%, biologische zaden 1%), kalkoenvlees (20%), parelhoenkarkas (20%), vuile lamspens (20%), vette vis (5%), kippenhart (2,5%), kippenlever (2,5%), biologisch kokosvet (1%). "

Lijkt me best ok te zijn ?
Ik zou het 3 à 4 dagen in de week geven, voor de andere dagen blijf ik zelf samenstellen
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Za 14 Mei 2016, 17:19

Larshann schreef:Ik heb gemaild met de producent van medipetfood en dit is een deel van het antwoord dat ik kreeg:

"De samenstelling van het Medipetfood Nierdieet is als volgt:

Groente/kruiden/zadenmix (groenten en kruiden 28%, biologische zaden 1%), kalkoenvlees (20%), parelhoenkarkas (20%), vuile lamspens (20%), vette vis (5%), kippenhart (2,5%), kippenlever (2,5%), biologisch kokosvet (1%). "

Lijkt me best ok te zijn ?
Ik zou het 3 à 4 dagen in de week geven, voor de andere dagen blijf ik zelf samenstellen

Ja, dat klinkt goed.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”