BPWR.... iPad problemen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

BPWR.... iPad problemen

Berichtdoor Barfplaats

jasmijn
5-sterren

BPWR.... iPad problemen

Berichtdoor jasmijn » Di 29 Mar 2016, 16:35

Oké ik heb 2 problemen met mijn iPad 3

1 als ik iets wil schrijven zoemt hij niet meer op het schrijfvak in waardoor dus het toetsen bord er voor komt te zitten, hoe krijg ik dat gefikst want dit is bloed iritant

2 hoe zorg ik in mijn mail iets wat als reclame aan gemerkt word niet meer als reclame word aan gezien?
Nu gaan alle reachties van marktplaats dus direct naar reclame en dat vind ik niet echt handig want daar door heb ik dingen gemist en het is gewoon heel onhandig.
pike
5-sterren

Re: BPWR.... iPad problemen

Berichtdoor pike » Wo 30 Mar 2016, 20:38

Ik heb mijn ipad er maar eens bijgehaald. Ik heb hem al een tijdje niet gebruikt. Maar met berekking tot probleem nr. 1: kan je het veld niet omhoog vegen? Ik ben hier nu dus bezig met intikken en als mijn "toetsenbord" over het invoerveld dreigt te lopen en onzichtbaar dreigt te maken dan veeg ik dat gewoon met een vinger omhoog en kan ik alles weer zien.
pike
5-sterren

Berichtdoor pike » Wo 30 Mar 2016, 20:44

Wat de mail betreft ik zou het niet weten. Er is hier nog nooit iets in de reclamebox geplaatst en die heb ik overigens alleen bij icloud staan en niet bij mijn gewone mailbox (Ik heb een ipad2.)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”